el gençleştirmeÇoğumuzun dikkat ettiği gibi; yüzümüzün görünümüne göre yaş alırken, ellerimiz de algılanan yaşın bir göstergesi olabilir. Ellerimiz sürekli olarak çevresel faktörlere maruz kalıyor ve biz yaşlandıkça, yaşlılık lekeleri, hacim kaybı ve cilt incelmesi gibi yaşlanma süreciyle ilgili değişiklikleri gösterebiliyorlar. Böylece elleri gençleştirmek, yaşlanma sürecini tersine çevirmeye ve ellerinize daha genç bir görünüm kazandırmaya el estetiği ile yardımcı olabilir.

El gençleştirme, elleri daha genç bir görünüme kavuşturabilen bir dizi kozmetik prosedürü ifade eder. Yüz için işe yarayan aynı prosedürlerin çoğu ellerde de işe yarar.

Eller Neden Yaşlı Görünür?

El Üstünde Belirgin Damar Görünümü!

El yüzeyinin üzerine çıkmaya başlayan damarlar yaygın bir sorundur ve dermal yapıdaki kollajen ve yağ doku kaybından kaynaklanır. Kolajen, dermal katmanları destekleyen ve cilde pürüzsüz, esnek bir görünüm sağlayan bir proteindir. Zamanla kolajen seviyeleri azalmaya başlar. Yüzde bu, gevşek bir cilde ve kırışıklıkların ortaya çıkmasına neden olur. Ellerde, kolajen kaybı nın yanı sıra el üstü ve el içi yağ yastıklarının azalması ile, elin arkasındaki damarların genç yaşlarda olduğundan daha belirgin görünmesine neden olur. El içlerinin daha zayıf ve sert hissedilmesine neden olur.

El Üstünde Kahverengi Lekeler!

Cilt pigmentasyon düzensizlikleri de sık görülen diğer bir şikayettir. El estetiği için el üstündeki kahverengi lekeler özellikle yaş aldıkça vücudun her yerinde artan lekelerdir. Ancak el üstümüz güneşe çok maruz kalan bir bölge olması nedeni ile bu kahverengi lekelerin en yoğun göründüğü bölge haline gelir. Genellikle yaşla beraber fazla melanin üretilmesi ile ortaya çıkar. Melanin cilt rengimizi belirleyen ve bizi güneşin zararlı UV ışığından koruyan renk pigmentlerinin adıdır. Özellikle güneşten bizi korumak için fazla miktarda üretilir. Melanin üretimi arttıkça cilt koyulaşmaya ve melanin pigmenti topaklar oluşturmaya başlar.  Genellikle 45 yaş sonrasında yaşla beraber kahverengi lekeler artarak görünmeye başlar.

El Gençleştirme Sizin İçin Uygun mu?

El gençleştirme için ideal adaylar aşağıdaki endişelere sahip olanlardır:

• Cildin incelmesi nedeniyle daha belirgin hale gelen elin arkasındaki damarlara sahipseniz,
  • Karaciğer veya yaşlılık lekeleri olarak da bilinen kahverengi lekeleriniz varsa,
  • Yaşlı görünümü şiddetlendirebilecek kırışıklıklar ve ince çizgiler sizi olduğunuzdan yaşlı gösteriyorsa,
  • Genç canlılığını yitirmiş, donuk ve cansız görünen cilt mevcutsa uygun adaysınız.

El Gençleştirme Tedavisi

El gençleştirme şunları yapabilir:

• Ellerin ince ve yaşlı görünmesine neden olan kayıp hacmi geri kazandırır,
  • Ellerde görülen damar yapıların silikleşmesini sağlar,
  • Ellerde yaşlanma ve güneşle ilgili lekeler ve keratozlar kaybolur,
  • Ellerin daha genç görünmesine yardımcı olur.

El Üstünde Belirgin Damarlar Nasıl Kaybolur?

Ellerdeki damarların görünür hale gelmesi bağ dokunun ve kolajen üretiminin azalmasından kaynaklanır. Ellerdeki kolajen kaybını gidermenin en iyi yolu, etkilenen bölgelere dermal dolgu maddeleri enjekte etmektir. Dermal dolgu maddeleri, en popüler seçeneklerinden biridir çünkü bunlar, çok az ağrı ve iyileşme süresi içermeyen minimal invaziv bir prosedürdür. El estetiği ve gençleştirmede en iyi seçenek, kalsiyum hidroksiapatit içeren bir dolgulardır. Bu formül hem bağ dokuyu destekler hem de dermal yapının ihtiyaç duyduğu desteği sağlayarak hemen işe yarar. Çözelti vücudu daha fazla kolajen üretimine teşvik ettiğinden, bu el dolgusu da gelecekte çalışmaya devam ediyor.

El Üstündeki Kahverengi Lekeler Nasıl Tedavi Edilir?

Fraksiyonel lazer

Hem pigmentasyonu giderdiği hem de pürüzlü cilt dokusunu yeniden yüzeye çıkardığı için el gençleştirmede kullanışlı bir araçtır ve ayrıca süreçte biraz sıkılaşma sağlar. Fraksiyonel lazer, mikroskobik sütunlara bölünmüş tek bir lazer ışınıdır. Bu, tedavi edilen kolonun etrafındaki cildin, tam yüzey lazer sistemleri ile ilişkili problemler olmadan hızlı iyileşmeye yardımcı olmasını sağlar. El üstündeki kahverengi lekeler en etkili şekilde Fraxel lazer aracılığıyla cildin üst katmanının lazer soyma yapılması ve yenilenmesi yoluyla giderilir. Bu cihaz, ciltte vücudun iyileşme süreçlerini uyaran mikro kanallar oluşturarak çalışır. Cilt yüzeyini tazelemek için yeni doku oluşturulurken yeni deri yüzeyi oluşturarak kollajen üretimi arttırılır. Zamanla kahverengi lekelerde ve kırışıklıklarda gözle görülür bir azalma göreceksiniz. Fraxel tedavileri, ihtiyacınız olan düzeltme miktarına göre özelleştirilebilir ve prosedürle ilgili rahatsızlık ve iyileşme süresi minimumdur.

Thilium lazer

Thilium lazer de yüzey zedeliyen kanallar açma sistemini thilium lazer ışığını kullanarak yapar. Fraksiyonel lazerden daha hafif zedeleme yapar. Ve yenilenmiş cilt yüzeyi ile iyileşme sonuçları ile leke ve kırışıklıklar düzelir.

El Gençleştirme için Thermage CPT Nasıl Yapılır?

Thermage for hands, cilt incelirken doku benzeri görünümün üstesinden gelmeye yardımcı olan ciltteki kolajeni sıkılaştırmak için radyofrekans kullanır. Enerji darbeleri mevcut kolajeni sıkılaştırır ve ardından yeni kolajen üretimini indükler. Kendi doğal kolajenin oluşturup kalınlaştıkça elleriniz daha sıkı ve genç bir görünüm kazanır. Thermage, cilt görünümünü kademeli olarak iyileştiren ve nihai sonuçların en çok yaklaşık 6 ayda ortaya çıktığı tek bir tedavi prosedürüdür.

El Derisinin İncelmesi ve Kırışması Nasıl Tedavi Edilir?

Kırışıklıklar ve derinin incelmesi deri altı yağ dokusunun ve derinin esnekliğini ve diriliğini veren kolajen kaybına bağlı olarak oluşur. Deri bollaşır ve kolajenin zayıfladığı yerlerden kırıklar oluşarak kırışıklıklara neden olur. El derisi ve altına yapılacak tedaviler bu boş alanın doldurulması ve yeni kolajen üretimini sağlayacak içerikler ile tedavi edilmesidir. Bunun için en çok kullanılan ürün hyalüronik asit bazlı dermal gençlik dolgularıdır. Bu dolgular hem hacim ile deri altını beslerken hem de içinde bulunan peptit ve hyalüronik asit sayesinde cildi yeniler.

Eldeki hacim kaybını düzeltmenin bir diğer yoluda yağ dolgusudur. Yağ enjeksiyonu da ellere hacim kazandırmanın bir başka yoludur. Bu, karın veya kalça gibi vücuttaki fazla bölgelerden liposuction yoluyla yağın alınmasını ve ardından ellere enjekte edilmesini içerir. Bu teknik, insizyonları ve vücudun birden fazla bölgesini içerdiği için daha invazivdir, ancak yağ enjeksiyonları dermal dolgulardan daha uzun süre kalıcıdır.

El Gençleştirme için Mezoterapi / PRP Tedavisi Nasıl Uygulanır?

Ya bir antioksidan ve vitamin karışımı ya da kendi kanınızdan PRP (plazma açısından zengin trombositler) kullanarak Mezoterapi, kolajeni uyarmak ve hidrasyonu artırmak için tasarlanmıştır. Birkaç ince iğne, özelleştirilmiş çözümü cilt altına enjekte eder, doğrudan onarım ve gençleştirme gerektiren belirli alanları hedef alır. Bu etkili tedavi seçeneği ellerdeki yaşlanma belirtilerini tersine çevirerek cildi pürüzsüz ve kırışıksız bırakır.

Hastalarımızın çoğunun bakış açısına göre işlemler hiç ağrılı değildir. Aslında, sizi her türlü rahatsızlıktan ve acıdan korumak için hedeflenen bölgede uyuşturucu krem ​​kullanıyoruz.

Sonuçlar hastadan hastaya değişir. Çoğu hasta genellikle işlemden hemen sonra sonuçlardan hoşlanır, ancak bazı durumlarda ellerinizin yeni ihtişamını tamamen ortaya çıkarmak 2-3 hafta sürebilir.

İşlemden sonra, uygun şekilde iyileşmesi yaklaşık bir hafta kadar sürecek olan ellerinizde hafif bir şişlik gözlemleyebilirsiniz.

El Gençleştirme Nasıl Yapılır?

Konsültasyonunuz sırasında ellerinizi incelenecek ve görünüşleriyle ilgili endişeleriniz dinlenecektir. Daha sonra ellerinizin görünümünü iyileştirmek için bir prosedür veya prosedürler dizisi planlanacaktır. Eldeki hacim kaybı, lekelenme ve damar görünümünü azaltma yöntemleri ile genç bir ele kavuşmak için farklı tedavi seçenekleri vardır. Bu tedaviler birlikte ya da ayrı ayrı uygulanabilir. Bu tedaviler dolguları, mezoterapi ve PRP ile beraber lazer tedavilerini içerir.

Hem yaşlılık lekeleriniz hem de hacim kaybınız varsa, dolgu veya yağ enjekte edilebilir. Bunun yanı sıra cilt yenileme işlemlerine ihtiyacınız olabilir.

Cilt yenilemede, daha eşit bir cilt tonu sağlamak için fraxel dual lazer veya thulium lazer kullanıyoruz.

El Gençleştirmede İyileşme Sürecinde Ne Bekleyebilirim?

İyileşme, aldığınız tedaviye bağlıdır. Ellerin cildinin toparlanması yüzdeki ciltten daha uzun sürerken, el gençleştirme işlemlerinin hiçbiri önemli bir iyileşme süreci gerektirmez.

Yağ enjeksiyonu vücutta liposuction için kesiler içerdiğinden en uzun iyileşme süresini bu prosedür gerektirir. Lazerle cilt yenilemeden sonra cildin iyileşmesi birkaç hafta alırken, dermal dolgu sonrası en az iyileşme süresine sahiptir. Her durumda, genellikle bir miktar hassasiyet vardır. Enjeksiyonlarda genellikle küçük morluklar oluşabilir, bunlar yalnızca 3-4 gün içinde kaybolacaktır.

El Gençleştirmenin Sonuçları Ne Kadar Kalıcıdır?

Bu sorunun cevabı elinizi gençleştirmek için kullanılan yönteme bağlıdır. Cilt yenileme yoluyla giderilen koyu lekeler güneşten korumaz ve dikkat etmezseniz tekrarlayabilir, hatta ellerinizi güneşten korumazsanız daha yeni lekeler oluşabilir.

Enjekte edilebilir hyaluronik asit bazlı dolgu maddeleri geçicidir ve muhtemelen her yıl tekrarlanan enjeksiyonlar gerektirecektir.

Yağ enjeksiyonu, kaybedilen hacim için daha uzun süreli bir çözüm olabilir, ancak en invaziv prosedürdür. Karar vermeden önce detaylı görüşme gerekir.

El Gençleştirme Fiyatları

El Gençleştirme fiyatları yapılacak işlemlere göre değişkenlik gösterir. El gençleştirme fiyatlarını öğrenmek için ve Quartz Clinique ile özel bir görüşme planlamak için lütfen +90 542 464 74 33’ü arayın veya www.drleylaarvas.com dan randevu talep edin. Ziyaretinizi memnuniyetle karşılıyoruz.