Botox genellikle yüz ve boyundaki kırışıklıklar ve kaz ayaklarını yok etmek için yaygın olarak kullanılan FDA onaylı kozmetik tedavidir. Geçtiğimiz 10 yıl süresince dünya çapında 1 milyondan fazla hastaya uygulanmıştır.

Botoks enjeksiyonlarında kasları geçici olarak felç eden bir toksin kullanılır. Üretilen toksin, bir tür gıda zehirlenmesi olan botunilim denen duruma neden olan bir bakteri tarafından üretilir.

Op.Dr. Leyla Arvas’ın sitesini ziyaret etmek için tıklayınız.

Botox ile Kırışıklıklarınıza Veda Edin!

Ameliyat hakkında daha fazla bilgi almak, önce ve sonrası uygulamaları görmek için bize ulaşabilir ve uzmanlarımızla görüşebilirsiniz.

Doğal olarak genç bir görünüm arıyorsanız, yüz çizgilerinin ve kırışıklıkların başlamasını önlemek istiyorsanız, kırışıklık karşıtı enjeksiyon doğru cevaptır! Non-invaziv modern bir tedavidir. Halk arasında Kırışıklık Karşıtı Enjeksiyon olarak bilinen botulinum toksini, kasları zayıflatan ve kasların gevşemesini kontrol eden bir kırışıklık önleyici enjeksiyondur. Çoğunlukla kırışıklık önleyici enjeksiyon olarak anılırken, aşırı terleme, kronik migren, dişeti gülümsemesi, boyun çizgileri, sigara içenlerin çizgisi, göze yakın kaz ayakları ve çok daha fazlası gibi durumları tedavi etmek için de kullanılır.

Botoks, aslında cildi daha elastik ve kırışıklıklar gibi yüz sorunlarına karşı daha dirençli hale getirmede bir miktar fayda sağlayabilir. Botoks, kişinin cilt elastikiyetini üç ila altı ay artırabilir.

Dermatologlar, botoks tedavisinden sonra derin kırışıklıkların azaldığını gözlemlemişlerdir. Yaşlandıkça cildimiz daha az elastik hale gelir.

Botoks, kasları felç ederek, cildin tekrarlayan hareketlerinin bir sonucu olarak ortaya çıkan kırışıklıkların oluşmasını önlemek için faydalı olabilir. Bu kasların kasılmasını yavaşlatırsak daha derin çizgilerin oluşmasını engelleyebiliriz.

Büyüme yaşı bol miktarda cilt kusuru ile birlikte gelir. Normalde insanlar yüzdeki ince çizgiler, kırışıklıklar ve elastikiyet kaybı ile başa çıkmak zorundadır. Cildimizin yaşlanmasını durduramıyoruz ama neyseki ilerlemesini yavaşlatmak mümkün. Şimdiye kadar, cerrahi ve cerrahi olmayanlar da dahil olmak üzere uzun bir güzellik teknikleri listesi oluşturulmuştur. Bunların en ve en önemlilerinin başında botoks uygulamaları gelir…

Botox’un Faydaları

• Herkes için çalışır ve anında sonuç verir.
  • Güvenlidir ve önemli bir yan etkisi yoktur.
  • Minimal invaziv ve cerrahi olmayan bir seçenektir
  • Kısadır ve öğle yemeği molasında yapılabilir.
  • Botox Sonuçları
  • Yüz çizgilerini ve kırışıklıkları giderir.
  • Hastanın öz imajı ve öz saygısı artacaktır.

Botoksa Aday mıyım?

Aşağıdaki kişiler Botoks enjeksiyonları yaptırabilir ;

• Yaşlanma belirtilerinden kurtulmak isteyen kişiler.
  • Yüzünde ince çizgiler ve kırışıklıklar olan insanlar
  • Hamile olmayan ve emzirmeyen kadınlar.

Botoks Tedavisinin Amacı Nedir?

• Botox enjeksiyonları aşağıdakilerden amaçlamaktadır;
  • Daha iyi görünmeyi sağlamak için.
  • Yaşlanma belirtilerini ortadan kaldırmak için.
  • Güven seviyesini artırmak için.
  • Çizgileri ve kırışıklıkları gidermek için.
  • Aşağıda detaylandırılan tedavi yöntemleri için.

Botoks Hangi Teknikler Kullanılır?

Botulinum toksini (Botox) cilde enjekte edilerek kasların gevşemesine ve kasılmayı durdurmasına neden olur. Kaslar kasılmayı bıraktığında, çizgiler ve kırışıklıklar oluşturamazlar, bu da daha pürüzsüz, kırışıksız bir cilde yol açar. Aşırı tedavi, ifade edilemeyen ‘donmuş’ bir görünüme yol açabileceğinden, genellikle yetersiz tedavi tercih edilir.

Bu uygulama dünyadaki en popüler estetik uygulamadır; aynı zamanda koltuk altı, el ve ayakta aşırı terleme sorunu olanlar ve migren hastaları da tercih etmektedir.

Op.Dr. Leyla Arvas’ın sitesini ziyaret etmek için tıklayınız.

Botoks Enjeksiyonu Uygulama Alanları?

Aşağıdakilerden herhangi birini tedavi etmek istiyorsanız bu tedaviyi düşünmelisiniz:

• Kaşlarınızdaki çatık çizgileri
  • Yüz Kırışıklıkları
  • Boyun & Smokers Hatları (Nefertiti botoksu)
  • Göz kenarındaki kırışıklık
  • Aşırı terleme
  • Kronik Migren
  • Gummy Smile “Diş eti gülümsemesi”

Botox ile Kırışıklıklarınıza Veda Edin!

Botoks Nedir?

Botoks, Clostridium Botulinum bakterisi tarafından üretilen bir toksinin markasıdır. Botoks, vücuda olağandan fazla verildiğinde felç etme özelliğine sahiptir. Fakat son yıllarda bilim adamlarının araştırması sonucu Botox’un avantajları da kullanılır hale getirilmiştir. Küçük, seyreltilmiş (zayıflamış) miktarlar, doğrudan kasların kontrollü gevşemesini sağlayacak şekilde belirli kaslara enjekte edilebilir.

FDA, 1980’lerin sonunda Botoks’un blefarospazm (göz kapaklarının istemsizce sıkılması) ve şaşılık (tembel göz) gibi rahatsızlıkları durdurabileceği keşfedildiğinde bu kullanımı onayladı. Plastik cerrahlar, kırışıklıkları ve yüz kırışıklıklarını başarılı bir şekilde tedavi etmek için yıllardır Botoks kullanıyor. Botox alındaki kaş çatma çizgilerinin, kaz ayaklarının (göz etrafındaki çizgiler) ve koltuk altındaki fazla terleme probleminin tedavisi için onaylanmıştır.

Botoks nerelerde tedavisel olarak kullanılır?

Botoks sadece estetik amaçlarla değil, tedavi edici yöntemler içinde tercih edilebilir.

• Boyun kaslarının bükülmesinde ve kasların gevşetilmesinde,
  • Tembel göz probleminde,
  • Nörolojik durumlarda,
  • Aşırı terleme tedavisinde,
  • Kronik migren hastalarında,
  • İdrar kaçırma probleminde,
  • Göz seğirmesinde, Cilt kırışıklarının giderilmesinde,

Ciltte lifting etkisi yaratmak amacıyla  kullanılabilir.

Botoks Uygulaması Nasıl Olur?

Botox ürünü yüz çizgilerine enjekte edildiğinde, uygulama alanındaki kaslar paralize edilerek kırışıklıkların daha az görünmesini sağlar. Operasyon sonrası birkaç gün içerisinde etkisini gösterir ve 3-6 ay arası geçerliliği vardır.

Zamanla Botox’un kullanım alanları da çeşitliğini arttırmıştır. Baş ve boyun ağrıları, aşırı terleme problemi, migren, yüz spazmları, kas kasılmaları da uygulama alanıdır.

Botox; orta dereceli ve derin kırışıklıkları gidermede cerrahi olmayan, bu uygulama kozmetik bir ürün olarak kabul edilmektedir. Bu operasyon için altı çizilmesi gereken en önemli nokta; Botox etkisinin kesin bir çözüm olmadığı ve kalıcılığının zamanla azalıyor olmasıdır. İlerleyen zamanlarda da ekstra operasyonlara ihtiyaç duyulabilir. Bu çizgiler erken dönemde düzeltilebilir. Zamanla çizgiler yeniden derinleşir ve tek başına botoks tedavisi yeterli düzeltmeyi sağlayamaz başka ek tedaviler uygulanabilir (lazer, peeling, dolgu enjeksiyonu).

Kimler Yaptırabilir?

• Yüz ve boyundaki kırışıklıkların tedavisinde, 18-65 yaş arası herkese uygulanabilir.
  • Alındaki yatay çizgiler
  • İki kaş arasındaki çizgiler
  • Göz çevresi çizgileri
  • Ağız çevresindeki çizgiler
  • Boyun çizgileri uygulama alanlarıdır.

Herhangi Bir Riski Var Mıdır?

Uygulama yapılan bölgede hafif morarma ve kızarıklık, baş ağrısı, nadiren grip benzeri şikayetler olabilir. Botoks’un bilinen önemli bir riski yoktur. Kişiler, botoks uygulamasından sonra günlük hayatlarına devam edebilir. Uygulama etkisini 2-3 gün sonra göstermeye başlayacaktır. 6 ay boyunca botoksun yarattığı genç ve enerjik görünümün keyfini çıkarabilirsiniz.

Botox Fiyatı Nedir?

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle 0212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak botoks fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.