Leke tedavisinde güçlü ve kesin bir yöntem arayanlar için Lumecca leke tedavisi hakkında merak edilen detayları sizler için derledik. Leke sorunu çoğu kişinin ortak problemleri arasında yer almaktadır. Farklı nedenlerden dolayı inatçı bir şekilde uzun bir süre boyunca geçmeyen lekeler için estetik tedavi yöntemleri kesin sonuçlar vermektedir.

Özellikle yüz, el ve boyun bölgesinde yer alan lekeler nedeniyle çoğu kişi günlük hayatta sorun yaşar. Özgüven kaybı, toplum içinde kendini iyi hissetmeme gibi kötü durumlar kişinin psikolojik açıdan sorunlar yaşamasına neden olmaktadır. Lumecca leke tedavisi sayesinde inatçı olan lekeleriniz ile kolayca vedalaşabilirsiniz.

Lumecca Leke Tedavisi Nedir?

Oldukça yoğun ve güçlü darbelere sahip ışın tedavisidir. Vasküler özellikte olan lezyonların tedavisinde kullanılmaktadır. FDA onaylı olan bu ışık ile leke tedavi etme yöntemi oldukça etkili sonuçlar ortaya çıkarmaktadır. Yoğun atış yapan bu ışık cihazının uygulamasının uzman kişiler tarafından dikkatli bir şekilde yapılması gerekmektedir.

Lumecca leke tedavisinde uygulanan yoğun ışın ile lekelerin altında yer alan deriye renk veren pigmentler onarılır. Lekeli alanlarda yer alan derinin yenilenmesi sağlanır.

Leke Oluşma Nedenleri

Leke çoğu kişide hayatın farklı zamanlarında bir dönem veya sürekli olarak kendini gösterebilen cilt sorunudur. Lekelerin oluşma nedenleri oldukça fazladır. Genel olarak leke oluşmasına neden olan durumları sıralayacak olursak;

• Güneş ışınlarının etkisi,
  • Genetik nedenler,
  • Akneli bir cilde sahip olmak,
  • Yanlış epilasyon yöntemleri,
  • Yanlış bakım ve medikal uygulamalar,
  • Sivilce ve siyah nokta izleri,
  • Hamilelik döneminde oluşan lekeler,
  • Kullanılan ilaçlar ve görülen tedavilerin etkileri,
  • İlerleyen yaş,
  • Hormon sorunları ve hormon tedavisi,
  • Ciltte oluşan alerjik ve enfeksiyon durumları,
  • Beslenme şeklinin ağır yani aşırı yağlı ve baharatlı olması,
  • Aşırı sigara ve alkol tüketimi,
  • Gün içerisinde vücudun ihtiyaç duyduğu kadar su tüketmemektir.

Yukarıda yer alan sıraladığımız nedenler kişiden kişiye göre değişkenlik göstermektedir. Genellikle lekelerin altında güneş ışınları, akne ve sivilce sorunları yatmaktadır. Siz de oluşan lekelenmelerin nedenini öğrenmek için mutlaka cilt analizi yaptırmanızı öneririz.

Lumecca Leke Tedavisi Aşamaları

Leke tedavisi yapılmadan önce hasta fiziki muayene ile değerlendirilir. Cildinde var olan lekelerin nedeni belirlenir. Kişinin sağlık geçmişi dinlenir. Gerekli hormon ve kan testleri yapılır. Sürekli ilaç kullanıyor mu, herhangi bir hastalığı var mı öğrenilir. İşleme engel herhangi bir durum yok ise uygulamaya alınır.

İşlem sırasında kişinin uygulama yapılacak alanına ağrı hissini yok etmek için uyuşturucu krem sürülür. Sonrasında ise sorunlu bölgelere Lumecca ışın atışları yapılır. Uygulama sırasında flaş aşığını benzer bir ışık ortaya çıkar. Bu ışığın göze gelmemesi için mutlaka ışın koruyucu gözlük kullanılır. İşlem süresi kısadır fakat uygulama yapılacak alanın büyüklüğüne göre değişkenlik göstermektedir. İşlem sonrasında ciltte kırmızılık oluşması normaldir. Ayrıca kişi güneş yanığı hissi de duyabilmektedir. Bu durumlar kısa süre içerisinde geçecektir.

Lumecca Leke Tedavisi Sonrası

Lumecca Leke TedavisiTedavi sonrasında sizi bir iyileşme dönemi beklemektedir. Bu iyileşme dönemini doktorunuzun önerdiği gibi geçirmeniz oldukça önemlidir.  Uygulama sonrasında kızarıklık, uygulama alanında sıcaklık hissi oluşması normaldir. Bu komplikasyonlar uygulamadan genellikle 2-3 saat sonra geçer. Eğer geçmez ise en geç bir gün sonra düzelecektir. Lekelerde ilk olarak koyulaşma gözlenir. Sonrasında lekelerin rengi açılıp gittikçe tamamen yok olacaktır. Bir hafta içerisinde lekelerinizin üzerindeki deri dökülecektir. Taze derinin görünmesi ile renk tonu eşitlenecektir. Lumecca leke tedavisi genellikle bir seans yapılmaktadır. Fakat lekelerin yoğunluğu ve durumuna göre doktorunuz ekstra seans yaptırmanızı isteyebilir.  Oldukça yoğun ve etkili ışın sayesinde lekelerinizin tedavi yapılır. Tedaviden bir hafta sonra lekelerinizin azalıp tamamen yok olduğunu siz de kolayca fark edersiniz.  İşlemden sonra düzenli olarak güneş kremi kullanmalısınız. Uygulama yapılan bölgeye makyaj, kimyasal bakım ürünlerini ilk hafta kullanmamaya özen göstermelisiniz. Ayrıca sauna, hamam ve jakuzi gibi aşırı sıcak ortamlardan uzak durmalısınız. Tedaviyi desteklemek amaçlı iyileşme döneminde doktorunuz bazı medikal kremler kullanmanızı tavsiye edebilir. Bu kremler sayesinde olumlu yönde etkiyi daha kısa zamanda görmeniz mümkündür. Tedavi sonrasında ise uygulama yapılan bölgede oluşan kabuklanmayı soymamanız önerilir. Soyma yaparsanız yeni lekeler ortaya çıkabilir. Kendiliğinden dökülmesini beklemeniz gerekmektedir.

Lumecca Tedavisi İçin Kimler Uygundur?

Leke tedavisi için uygun olan leke grupları;

• Kılcal damar görünümünde olan lekeler,
  • Yüz bölgesinde yer alan kırışıklıklar,
  • Birçok nedenden dolayı ortaya çıkan kahverengi lekeler,
  • Kaza, yaralanma gibi durumlardan dolayı olan lekeler,
  • Kılcal damar sorunları nedeniyle ortaya çıkan lekeler,
  • Yaşlılık ve hastalıklardan dolayı oluşan lekelerdir.

Yukarıda yer alan türde vücudunuzda lekeler var ise Lumecca tedavisini siz de yaptırır olumlu sonuçlar alabilirsiniz.

Lumecca Tedavisi Hakkında Sıkça Sorulanlar

Tedavi için Yaş Sınırı Nedir?

Tedavi için yaş sınırı +18’dir.

Lumecca Tedavisi Hangi Bölgelere Uygulanabilir?

Yüz, boyun, dekolte bölgesi ve ellere lumecca tedavisi yapılabilmektedir.

Lumecca Tedavisini Kimler Yaptırmamalıdır?

Hamileler, emzirme döneminde olan kadınlar, sedef ve vitiligo hastası olanlar, sürekli belli ilaçları kullanan kişilerin Lumecca tedavisi yaptırması uygun değildir.

Lumecca Tedavisi Sonrasında Leke İzi Kalır mı?

Hayır kalmaz. Uygulama nedeniyle ilk gün leke oluşması normaldir fakat bu durum geçicidir.

Çil Tedavisi İçin de Uygun Mudur?

Evet uygundur. Lumecca tedavisi ile çillerin renginde açılma sağlanmaktadır. Çil tedavisinde yoğunluğa göre birden fazla seans gerekebilmektedir.

Rozasea Hastalığının Tedavi İçin Uygun Mudur?

Rozasea yani kılcal damarların genişlemesi ile ortaya çıkan yüz kızarması sorununda da Lumecca tedavi olumlu sonuçlar vermektedir.

Erkekler İçin Uygun Bir Tedavi Midir?

Lumecca tedavisinde herhangi bir cinsiyet ayrımı yoktur. Erkeklerde uygulamayı yaptırabilir.

Lumecca Tedavi Fiyatları

Sağlık Bakanlığı’ndan onaylı merkezlerin çeşitli internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Lumecca tedavi fiyatları yapılacak tekniğe göre değişkenlik gösterebilir. Uzman doktor tarafından uygulanan kırmızı yüz tedavi uygulaması hakkında daha fazla bilgi almak için bize iletişim sayfamızda yer alan bilgilerden ulaşabilir ve kolayca randevu oluşturabilirsiniz. Randevu aldıktan sonra kliniğimizde yer alan çalışan ve uzmanlar kırmızı Lumecca tedavisi hakkında aklınıza takılan tüm soruları cevaplayacaktır. Daha güzel, çekici ve sağlıklı görünümde bir görünümüne kavuşmak, daha özgüvenli olmanız için sizlere estetiğin her alanında uzmanlarımız ile hizmet veriyoruz. Lumecca tedavisi yaptırmak için Nişantaşı Quartz Clinique +90 212 241 46 24 numaralı hattımızı arayarak Lumecca tedavi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.