Güzel bir gülüş, uyumlu ve dengeli bir görünüm oluşturan bir gülüştür. Dişleriniz, diş etleriniz ve dudaklarınız estetik açıdan tamamen orantılı olmalıdır.
Çoğu insan, Botoks’un sadece göz çevresi ve kaş üzerindeki çizgileri silmek için olduğunu veya çene kasını tedavi eden masseter tedavisini yaptığını düşünür, ancak hem görünümünü hem de yaşam kalitesini iyileştirebilecek çok daha fazla kullanım alanı vardır. Botoks, beyinden kaslara gönderilen sinir mesajlarını engellemeye yönelik çalışan nöromodülatör olarak bilinir ve bunu sağlayan içerik de botulinum toksindir. Abartılı üst diş yapısı ve dudak şekli, üst diş etinin aşırı açığa çıkmasına neden olabilir. Gummy smile botoksu dudaktaki geri çekilmeye neden olan kasları kısmen felç edecektir. Sonuç daha güzel ve çekici bir gülüş olacaktır.

Gummy Smile Botoksu nasıl etki eder?

Hiç duymamış olabilirsiniz, ancak Botoks aslında gülüşünüzle ilgili birçok estetik endişeyi gidermenin harika bir yoludur. Genellikle yüz dokusundaki ince çizgileri ve kırışıklıkları gidermek için kullanılsa da, diş etini açığa çıkaran bir gülümsemeyi düzeltmek için tek yöntem Gummy smile botoks uygulamasıdır. Üst dudaktaki kasları gevşeterek çalıştırır ve gülümsemeyi ve dudak hareketlerini engellemeden üst dudağın diş eti dokusunu etkili bir şekilde örtmesini sağlar. Böylece gülümserken diş etleriniz değil sadece dişleriniz görünür hale gelir.

Botoks nedir?

Botox, bakteriyel toksinin saflaştırılmış düşük konsantrasyonlu bir formudur. Küçük dozlarda enjekte edildiğinde Botox, kasılmalarına neden olan kimyasal sinyalleri bloke ederek kasları güvenli ve geçici olarak gevşetebilir. Bu kasların kasılmasını ve sıkılaşmasını önleyerek cilt daha düz, daha pürüzsüz ve genel olarak daha az kırışık görünecektir.
Botoks uzun bir güvenlik siciline sahiptir, çünkü onlarca yıldır tıbbi bir ürün olarak ve daha yakın zamanda bir kozmetik tedavi olarak kullanılmaktadır.

Gummy Smile Botoksun Faydaları

• Doğru hasta için Botox bir dizi potansiyel fayda sunar
  • Hızlı tedavi, öncesinde hazırlık yok ve sonrasında kesi yok
  • Öğle yemeğinde prosedür uygulayın, görünür izler olmadan işe geri dönün
  • Enjeksiyonlar nispeten rahattır
  • Prosedürünüzden hemen sonra iyileşme
  • Tam sonuçlar yaklaşık iki hafta içinde belli olur

Gummy Smile Botoks, birçok hasta için mükemmel sonuçlar ve gülüşler sağlayan hızlı ve kullanışlı bir prosedür olmasına rağmen, herkes için doğru seçim değildir. Uygulayıcınız, Botoksun ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayıp karşılamayacağını belirlemek için endişelerinizi ve estetik hedeflerinizi ayrıntılı olarak tartışacaktır.
Bir gummy smile botoks tedavisinin tamamlanması genellikle yaklaşık on beş dakika sürer ve enjeksiyonlar yapılırken sadece hafif bir rahatsızlık hissedilir. Kırışıklığın kendisi yerine kası hedeflemek için tedavi alanındaki stratejik konumlara birden fazla doz yerleştirecektir. Enjeksiyon iğnesi küçüktür ve tedavinin hızlı yapısı hasta konforunu en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır.

Gummy Smile Botoks tedavisinden sonra!

Gummy smile botoks tedavisinin hemen ardından normal aktivitelerinize dönebileceksiniz. Hafif morarmaların olduğu durumlarda makyajla kapatılabilir. Tedaviden sonra herhangi bir ağrınız olursa, rahatsızlığı gidermek için buz kompresler uygulanabilir. Nadiren gerekli olmasına rağmen reçetesiz satılan ağrı kesiciler de kullanılabilir.
Gummy smile botoks tedavileri güvenlidir, ancak bazı durumlarda yan etkiler ve komplikasyonlar ortaya çıkabilir.

Bunlar şunları içerebilir:

• Enjeksiyon yerlerinde ağrı ve morarma
  • Cilt kızarıklığı
  • Baş ağrısı

Neyse ki, çoğu hasta ağrıyı rahatlıkla tolere edilebilir bulur ve önceden anestezi ihtiyacını ortadan kaldırır. Bununla birlikte, konfor seviyeniz hakkında endişeleriniz varsa, Doktorunuz ve ekibi, işleminden önce tedavi bölgesine topikal bir uyuşma kremi uygulayabilir. Bu eklemeyi tercih ederseniz, lütfen fazladan 20 ila 30 dakika bekleyin. En iyi sonuçları elde etmek için kaç enjeksiyon ve seansa ihtiyacınız olduğunu belirlemek için, lütfen Doktorunuz ile bir görüşme muayenesi planlayın.
Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle +90212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Gummy Smile Botoks fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

BİZE SORUN