Güldüğümüzde diş etlerimizin görünmesine Gummy Smile denir ve tedavisine gummy smile botoks denir. Diş etlerimiz gülümsememizi etkileyebilir. Gülümserken daha fazla diş eti göstermek estetik değildir. Diş etli gülüşün düzeltilmesi, estetik görünümünde iyileşme arayan hastaların sık karşılaştığı bir şikayettir. Bir gülümseme sırasında diş etlerinin veya fazla diş eti görüntüsüne uzun süre maruz kalması genellikle rahatsız edici ve dikkat dağıtıcı olarak kabul edilir. 4 mm’den fazla diş etine maruz kaldığında bir gülümseme çekici değildir. Kadınlar, erkeklerden daha sık diş eti görünümüne sahip olma eğilimindedir. Güzel bir gülüş, uyumlu ve dengeli bir görünüm oluşturan bir gülüştür. Dişleriniz, diş etleriniz ve dudaklarınız estetik açıdan tamamen orantılı olmalıdır.

Çoğu insan, botoks’un sadece göz çevresi ve kaş üzerindeki çizgileri silmek için olduğunu veya çene kasını tedavi eden masseter tedavisini yaptığını düşünür, ancak hem görünümünü hem de yaşam kalitesini iyileştirebilecek çok daha fazla kullanım alanı vardır. Botoks, beyinden kaslara gönderilen sinir mesajlarını engellemeye yönelik çalışan nöromodülatör olarak bilinir ve bunu sağlayan içerik de botulinum toksin dir. Abartılı üst diş yapısı ve dudak şekli, üst diş etinin aşırı açığa çıkmasına neden olabilir. Gummy smile botoksu dudaktaki geri çekilmeye neden olan kasları kısmen felç edecektir. Sonuç daha güzel ve çekici bir gülüş olacaktır.

Gummy Smile Neden Olur?

Bu gülümseme durumunun birkaç nedeni vardır. Genetik bir sorun olmadığıdan emin olun.

En önemli olanı Dişeti büyümesi veya Dikey maksiller fazlalığı- Bu, üst çenenin dikey yönde aşırı büyümesi durumudur. Üst dudaklar arasındaki boşlukları bırakır ve gülümserken diş etinin açığa çıkmasına neden olur. Ancak yanlış diş açısı, kalın diş eti dokusu ve kısa üst dudak da bu beklenmeyen gülüş şeklinin öne çıkan sebeplerindendir.

Gummy Smile Botoksu Nasıl Etki Eder?

Hiç duymamış olabilirsiniz, ancak Botoks aslında gülüşünüzle ilgili birçok estetik endişeyi gidermenin harika bir yoludur. Genellikle yüz dokusundaki ince çizgileri ve kırışıklıkları gidermek için kullanılsa da diş etini açığa çıkaran bir gülümsemeyi düzeltmek için tek yöntem Gummy smile botoks uygulamasıdır. Üst dudaktaki kasları gevşeterek çalıştırır ve gülümsemeyi ve dudak hareketlerini engellemeden üst dudağın diş eti dokusunu etkili bir şekilde örtmesini sağlar. Böylece gülümserken diş etleriniz değil sadece dişleriniz görünür hale gelir. Gelişmeyi fark etmek için 10 ila 15 gün beklemelisiniz. Bununla birlikte, tam sonuçlar 3 hafta veya belki de bundan daha kısa sürebilir. Bu süre zarfında, gerekirse daha fazla kontrol için bizi ziyaret etmeniz gerekir.

Genelde 2-3 seansı yeterlidir. Her biri, daha küçük alanlar için yeterli olan bir veya iki ünite Botoks içerir. Daha fazla benzersiz değişiklik istemeniz durumunda, ek uygulamalar önerilebilir.

Gummy Smile Tedavisinde Dikkat Edilmesi Gerekenler Nelerdir?

Bir Gummy gülümseme tedavisini almaya karar vermeden hemen önce bu konuda uygun bir değerlendirme yaptırmanız gerekir. Kişisel tercihlerinizi uzmanlarımıza bildirin, tıbbi geçmişinizi, ilgili korkularınızı ve sorularınızı da açıklayın. Bu analiz, size ve doktorunuza en çok arzu edilen sonuçlara ulaşmanızda yardımcı olacaktır.

Gummy smile geçici bir çözümdür! Daha önce kırışıklık önleyici enjeksiyon için botoks yaptırdıysanız uzmanlarımıza bilgi verin. Ayrıca bu iğneyi yaptırmadan önce alkol tüketiminden kaçınmalısınız. Günlük rutin aktiviteler tedaviden hemen sonra kolaylıkla devam edebilir.

Danışmanınızın verdiği talimatlara uymayı unutmayın.

Gummy Smile Botoksun Yan Etkileri Nelerdir?

Botox ile Gummy Smile ameliyatsız ve minimal invaziv bir tedavi olup tedavi bölgesine fazla zarar vermez.

Botoks Nedir?

Botox, bakteriyel toksinin saflaştırılmış düşük konsantrasyonlu bir formudur. Küçük dozlarda enjekte edildiğinde Botox, kasılmalarına neden olan kimyasal sinyalleri bloke ederek kasları güvenli ve geçici olarak gevşetebilir. Bu kasların kasılmasını ve sıkılaşmasını önleyerek cilt daha düz, daha pürüzsüz ve genel olarak daha az kırışık görünecektir.

Botoks uzun bir güvenlik siciline sahiptir, çünkü onlarca yıldır tıbbi bir ürün olarak ve daha yakın zamanda bir kozmetik tedavi olarak kullanılmaktadır.

Gummy Smile Botoksun Faydaları Nedir?

• Doğru hasta için Botox bir dizi potansiyel fayda sunar
  • Hızlı tedavi, öncesinde hazırlık yok ve sonrasında kesi yok
  • Öğle yemeğinde prosedür uygulayın, görünür izler olmadan işe geri dönün
  • Enjeksiyonlar nispeten rahattır

Gummy Smile Botoks Sonrası İyileşme Nasıl Olur?

Tam sonuçlar yaklaşık iki hafta içinde belli olur

Gummy Smile Botoks, birçok hasta için mükemmel sonuçlar ve gülüşler sağlayan hızlı ve kullanışlı bir prosedür olmasına rağmen, herkes için doğru seçim değildir. Doktorunuz, Botoksun ihtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayıp karşılamayacağını belirlemek için endişelerinizi ve estetik hedeflerinizi ayrıntılı olarak tartışacaktır.

Bir gummy smile botoks tedavisinin tamamlanması genellikle yaklaşık on beş dakika sürer ve enjeksiyonlar yapılırken sadece hafif bir rahatsızlık hissedilir. Kırışıklığın kendisi yerine kası hedeflemek için tedavi alanındaki stratejik konumlara birden fazla doz yerleştirecektir. Enjeksiyon iğnesi küçüktür ve tedavinin hızlı yapısı hasta konforunu en üst düzeye çıkarmak için tasarlanmıştır.

Gummy Smile Botoks Tedavisinden Sonra Neler Olur?

Gummy smile botoks tedavisinin hemen ardından normal aktivitelerinize dönebileceksiniz. Hafif morarmaların olduğu durumlarda makyajla kapatılabilir. Tedaviden sonra herhangi bir ağrınız olursa, rahatsızlığı gidermek için buz kompresler uygulanabilir. Nadiren gerekli olmasına rağmen reçetesiz satılan ağrı kesiciler de kullanılabilir.

Gummy smile botoks tedavileri güvenlidir, ancak bazı durumlarda yan etkiler ve komplikasyonlar ortaya çıkabilir.

Bunlar şunları içerebilir:

• Enjeksiyon yerlerinde ağrı ve morarma
  • Cilt kızarıklığı
  • Baş ağrısı

Neyse ki, çoğu hasta ağrıyı rahatlıkla tolere edilebilir bulur ve önceden anestezi ihtiyacını ortadan kaldırır. Bununla birlikte, konfor seviyeniz hakkında endişeleriniz varsa, Doktorunuz ve ekibi, işleminden önce tedavi bölgesine topikal bir uyuşma kremi uygulayabilir. Bu eklemeyi tercih ederseniz, lütfen fazladan 20 ila 30 dakika bekleyin. En iyi sonuçları elde etmek için kaç enjeksiyon ve seansa ihtiyacınız olduğunu belirlemek için, lütfen Doktorunuz ile bir görüşme muayenesi planlayın.

Gummy Smile Botoks Fiyatları

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle +90212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Gummy Smile Botoks fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.