Somon DNA aşısı, zamanla bozulan cilt kalitesini tedavi ederek tekrar genç ve sağlıklı görünmenizi sağlar. Yaş faktörünün etkisi ve çevresel sebeplerden dolayı cilt kalitesi düşer. Cildin kalitesinin azalması cildin daha mat ve kuru görünmesine sebep olur. Zamanla cildiniz daha yaşlı görünmeye başlar. Yaşlanan ciltteki kolajen ve elastin lifleri parçalanarak hyalüronik asit azalır. Somon DNA aşısı ise, cildin eskisi gibi parlak, sağlıklı ve ışıl ışıl görünmesine yardımcı olur. Somon DNA’dan meydana gelen bu aşılar cildin yenilenmesini sağlar.

Somon DNA aşıları cildin yenilenerek daha genç görünmesini sağlıyor. Cildinizin yorgun göründüğünü düşünüyor ve bu etkiyi bir türlü silemiyorsanız somon DNA’sından yararlanmaya ne dersiniz? Gelişen teknolojinin en son çözümlerinden biri olan Somon DNA aşısı, cildi canlandırarak daha dinlenmiş, sağlıklı ve parlak görünmesine yardımcı oluyor. Makyaj yapmadan dahi canlı ve çekici görünmek için Somon DNA aşılarını değerlendirebilirsiniz.

Somon DNA aşısı nedir?

Somon DNA, polinükleotid maddesinden meydana gelir. Bu madde ciltteki hücre yapımını destekleyen ve cildin gençleşmesine yardımcı olan bir moleküldür.

Somon DNA aşısı Bio-Pharmaceutical tarafından meydana getirilen patentli bir uygulamadır. Somon DNA aşılarının cilt yenileme üzerindeki etkileri kanıtlanmıştır. Bu aşılar cildi güçlendirerek cildin nemlenmesini sağlar. Ciltteki kuruluğu ortadan kaldırarak yüzdeki kırışıkların daha yumuşak ve görünmez bir hal almasını sağlar. Somon DNA’sının içindeki kolajen cildin sıkılaşmasını ve elastikiyetinin artmasını sağlar. Somon DNA’sının içindeki moleküller vücudun tamamen doğal bileşenleri olduğu için tamamen güvenli ve risksiz bir tedavidir.

Somon DNA aşıları nasıl uygulanır?

Somon DNA aşıları cilt altına enjekte edilir. Somon DNA aşıları tek başına kullanılabileceği gibi hyalüronik asit mezoterapisi ile birlikte de kombine edilebilir. Bu DNA aşıları uzman hekimin önerisine göre genellikle 1-3 hafta aralıklarla 1-5 seans arasında uygulanmalıdır. Somon DNA uygulamasından sonra günlük hayatınıza dönebilirsiniz. Uygulama yapılan bölgede ufak bir kızarıklık olabilir ama bu geçicidir.

Somon DNA aşıları hangi uygulamalarla kombine edilebilir?

Somon DNA aşıları cilt gençleştirme uygulamaları ile birlikte kullanılabilir. Lazer uygulaması, mezoterapi uygulaması ve radyofrekans işlemleri ile birlikte Somon DNA iğneleri birleştirilebilir. Böylece yüzdeki gençlik etkisi daha kalıcı olacak ve cilt çok daha canlı ve parlak görünecektir. Somon DNA uygulaması botokstan önce de yapılabilir. Kırışıkların tedavisini hızlandırmak için botoks ve somon DNA aşılarını birlikte yaptırabilirsiniz. Dolgu yaptırmayı düşünenler için de somon DNA aşılarını önerebiliriz. Dolgunuzun sarkmasını ve cildinizin kırışmasını önlemek için somon DNA aşılarıyla dolgu işlemlerini değerlendirebilirsiniz.

Somon DNA aşıları hangi sorunları tedavi eder?

Somon DNA aşıları cildin nemlenmesini sağlar. Kuruyan cilt kolay kırışır ve yaşlanmaya daha yatkın olur. Nemli ve sağlıklı görünen ciltte kırışıklıklar daha yavaş oluşur. Somon balığının içeriğindeki protein, güneşin ciltte yarattığı hasarı azaltır, alkol – sigara kullanımının izlerini ciltten siler. Eğer cildinizdeki mat görünümü ortadan kaldırmak ve daha dinamik görünmek istiyorsanız somon DNA aşıları tam size göre!

Somon DNA aşısının etkileri nelerdir?

• Ciltte hücre yenilenmesini başlatır.
  • Cildin daha genç görünmesini sağlar.
  • Cildi sıkılaştırır.
  • Cildi nemlendirir.
  • Ciltteki pul pul dökülme sorununu tedavi eder.
  • Herhangi bir riski olmadığı için herkese uygundur.
  • Kırışıkları tedavi eder.
  • Cilt lekerinde gözle görülecek bir azalma sağlar.
  • Güneşin ciltteki hasarını tedavi eder.
  • Kolajen üretimini arttırır.