selülit tedavisiSelülit, kadınların büyük çoğunluğunun yaşadığı bir sorundur ve ne yazık ki korkunç portakal kabuğu görünümünü ortadan kaldırmak oldukça zordur. Kilonuz ne olursa olsun selülit problemi yaşayabilirsiniz, ancak aşırı kilolu hastalarda daha belirgin olabilir. Bununla birlikte, zayıf kadınları bile rahatsız eden bir sorundur ve ergenlik sonrası kadınların%80-90’ında görülür. Selülit en çok uyluk ve kalçada görülür, ancak bazı hastaların kollarında ve karın bölgesinde de selülit gözlemlenir.

Vücudunuzun şeklinden memnun olmak sizi genel olarak daha mutlu etmek için uzun bir yol kat eder. Vücudunuzun görünüşüne duyulan güven, sizi daha özgüvenli bir birey haline getirebilir.

Selülit azaltma tedavimiz sayesinde, vücudunuza daha fazla güvenmenizi sağlamak için vücudunuzu şekillendirmeye ve şekillendirmeye yardımcı oluyoruz. Teknolojideki en son versiyon Vela Shape 3’ü kullanarak selülit gidermeye yardımcı olan Londra’daki ilk sağlık ve kozmetik klinikleri arasındayız.

Selülitin Nedenleri

Selülit, cilt yüzeyinin çok altında meydana gelen değişikliklerden kaynaklanır, bu değişiklikler arasında hipodermal yağ tabakasında kalınlaşan yağ hücrelerinin genişlemesi ve kas ile cildi birbirine bağlayan lifli bantların olması yer alır. Sertleşir ve kasıldıklarında esnekliklerini kaybederler.

Bu, bağ bandının cildi aşağı çekmesine, selülitin çukurlu etkisine ve yağ ceplerinin hapis olmasına neden olarak sıkışan yağın cilt yüzeyine doğru şişmesi neden olur. Ne yazık ki bu değişiklikler cilt yüzeyinin altında meydana gelip selülit oluşumuna neden olurken, kollajen üretimi yavaşladığı ve cilt inceltilerek selülitin daha da kötü görünmesine neden olduğu için cilt elastikiyetini kaybeder.

Selülit oluşumuna katkıda bulunan üç biyolojik faktör vardır; bunlar kalınlaşmış hipodermal bir yağ tabakası, yaşlandıkça kollajenin tükenmesi ve lifli bağ dokusu septalarının sertleşmesidir.

Velashape, cildin hem daha derin dokusunu hem de üst katmanlarını tedavi ettiği için çığır açan sonuçları olan kanıtlanmış cihazlardan biridir, bu da yağ katmanlarında, çevresinde ve selülit görünümünde ölçülebilir bir azalma ile sonuçlanır ve selülit azaltmada olağanüstü uzun süreli sonuçlar verir.

Velashape III Nasıl Çalışır?

VelaShape III, dört farklı teknolojiyi, Bi-Polar Radyo Frekansı (RF) ve Kızılötesi (IR) ışık enerjisini ve iki tür doku masajını (mekanik ve vakum) birleştiren tek invazif olmayan vücut şekillendirme tedavisi olan Els Plus teknolojisini kullanır.

Eşsiz karışım, depolanmış yağ kullanımını hızlandırır, mevcut yağ hücrelerini küçültür ve ayrıca lenfatik drenajı artırır. Bu, kısmen, dermal ve hipodermal dokunun hassas bir şekilde hedeflenmiş ve kontrollü ısıtılmasıyla (hem IR hem de RF enerjisi kullanılarak) sağlanırken, aynı anda masajlarla iletimi optimize etmek için cildi pürüzsüzleştirir.

Selülit Tedavisini Yaptırmak

Genellikle gerekli olan tek şey dört haftalık tedavi programıdır.

Maksimum faydalar en çok son seanstan dört hafta sonra görülür. Birçok hasta iki seanstan sonra görünür sonuçlar görür ve bir miktar sıkılaştırma ve sıkılaştırma genellikle bir seanstan sonra fark edilir.

VelaShape III tedavisi tüm cilt tipleri ve renkleri için güvenli ve etkilidir.

Velashape 3 ile Selülit Tedavisi Ağrılı Bir İşlem Midir?

Çoğu hasta tedaviyi, sıcak derin doku masajı gibi rahat bulmaktadır. VelaShape III tedavisi diş hassasiyetini ve konfor seviyesini karşılamak üzere tasarlanmıştır. Tedaviden sonra birkaç saat sıcak bir his hissetmek normaldir. Cildiniz de birkaç saat kırmızı görünebilir.