Hydrafacial ile sağlıklı, pürüzsüz ve ışıl ışıl bir cilt elde edin. Dört farklı bakımdan oluşan bu yeni nesil antiaging bakım sistemini siz de deneyin!!

Hydrafacial vakumlu özel başlığı ile cildi mikro düzeyde soyarak cildi ölü hücrelerden, siyah noktalardan arındırıyor. Aynı zamanda bu cilt bakımı cildin sebum düzeyini dengeleyerek cildin aşırı yağdan arınmasını sağlıyor.

Hydrafacial tedavi alanları nelerdir?

• Derinlemesine cilt bakımı
  • Genişlemiş ve tıkalı gözeneklerin tedavisi
  • Yağlı ciltlerde sebum düzeyinin dengelenmesi
  • Akne tedavisi
  • Kuru ciltlerin nemlendirilmesi
  • İnce çizgi ve kırışıklıkların tedavisi
  • Leke tedavisi
  • Cilt tonu eşitsizlikleri
  • Cildin sıkılaşması

Hydrafacial uygulaması aşamaları nelerdir?

Temizleme ve Peeling: Öncelikle cilt, vakum sistemiyle derinlemesine temizlenir. Daha sonrasında normal ciltlerde vakum sistemi ve sıvı kullanılarak peeling yapılır. Tahrişe yol açmaması için lekeli, akne izi bulunan ve gözenekli ciltlerde özel elmas başlıklar kullanılır.

Serum: Kişinin ihtiyacına uygun görülen serumlar kullanılır. Hyalüronik asit bazlı serumlar siyah noktalar, ince kırışıklıklar ve kuru ciltlerde kullanılırken, yağ dengeleyici serumlar aşırı yağlı ve genişlemiş gözenekli ciltlerde kullanılır.

Nemlendirme: Cilde nemlendirici solüsyonlar, peptidler, antioksidanlar ve hyalüronik asit uygulanır.

Led Terapi: Akneye meyilli ciltlerde, akneyi oluşturan bakterileri yok etmesi, porları temizlemesi için mavi ışık kullanılır. İnce kırışıklıklara sahip ciltlerde ise kollajen liflerin uyarılmasını ve yeniden sentezlenip cildin sıkılaşmasını sağlamak için kırmızı ışık kullanılır.

Neden Hydrafacial yaptırmalıyım ?

Her cilt tonuna ve rengine dört mevsim uygulanabilen bu bakım cildi tahriş etmez. Hydrafacial işleminden sonra herhangi bir ödem, morluk veya kızarıklık görülmez. Kişi günlük ve sosyal hayatına hemen dönebilir. Kalıcı sonuçları olan bu uygulama sonrası ışıldayan cildinizle makyaj yapmak bile istemeyeceksiniz!