lazerle roza tedavisi

Lazerle Roza Tedavisi Tanı ve Kriterleri

Lazerle roza tedavisi, halk arasında gül hastalığı olarak da bilinen roza rahatsızlığına uygulanan birkaç tedavi tekniğinden biridir.

Yeşil ışıklı lazer ile bu rahatsızlık tedavi adına yapılan başarılı yöntemler arasındadır. Yeşil ışıklı lazer günümüzde dual terapi olarak bilinmektedir.

Lazerle roza tedavisi vücudumuzdaki dokulara zarar ve hasar vermemesiyle çokça talep edilen tedavi yöntemlerindendir. Lazerle roza tedavisinde damar lezyonları için özellikle tercih edilen yöntemdir.

Ciltteki problemli olan bölge uzmanının detaylı muayenesi ile belirlenir. Ardından çizilen programa göre lazerin ısısı ve dozu ayarlanarak genişleyen damarlara lazer tedavisi uygulanır.

Lazerle Gül Hastalığı- Roza- Rozasea Nasıl Yapılır?

Vücudumuzun yüz bölgesinde oluşan anormal kızarıklık ve sivilce oluşturan bir cilt rahatsızlığıdır. Ten rengi açık olan kişilerde daha sık görülebilir.

Roza rahatsızlığı yoğun olarak yüz bölgesinde öncelikle belirirken zamanla göğüs sırt bel bölgelerinde de görülebilmektedir.

Roza bir cilt hastalığıdır. Bu rahatsızlık kırmızı pembemsi gül şeklinde lekeler halinde olup kan damarları daha fazla belirgindir. Oluşan kızarıklıklar ciltte kepeklenme yapabilir.

Mevsim değişimleri roza rahatsızlığının arttığı dönemlerdendir. Bulaşma riski bulunmamaktadır ve roza rahatsızlığının tedavisi mümkündür.

Roza hastalığı uzman bir hekim tarafından lazer tedavisi yaklaşık tek seans süresi 15-25 dk arasındadır. Her kişi için kişiye özel farklı tedavi planları oluşturulurken genel olarak 4-5 seansta başarıya ulaşılmaktadır.

Roza lazer tedavisinin süresini her hastanın vücudundaki yaygınlaşma ve büyüklüğü belirlemektedir. Bu tedavideki asıl amaç kılcal damarlarda oluşan çatlamanın sebep olduğu kızarıklığı hafifletip yok etmektir.

Rozaseanın Görülme Sıklığı ve Özellikleri Nelerdir?

• Cilt rahatsızlığı stres başta olmak üzere psikolojik faktörler cilt dokularının bozulmasından kaynaklanır.
  • Aşırı sıcaklık
  • Egzersiz
  • Mide problemi olanlar
  • Baharatlı yiyecekler
  • Güneş ışığı
  • Çok sıcak gıda tüketenlerde
  • Maytlar

Roza (Gül hastalığı) Belirtileri Nelerdir?

Roza hastalığı her kişide farklılık göstermektedir. Ciltte yanma batma hissi oluşturan büyükçe şişkin sivilceler meydana gelir.

• Ciltte kalınlaşması
  • Kuru bir cilt
  • Cilt tonunda değişiklik
  • Kılcal kan damarlarının belirginleşmesi
  • Yüzde şişme ödem
  • Vücudun farklı bölgelerinde meydana gelen döküntüler
  • Özellikle burun bölgesi ve çevresindeki büyüme

Roza hastalığı kronik bir rahatsızlıktır. Çoğunlukla kadınlarda görülmekle beraber orta yaşlı bireylerde daha sık görülmektedir. Bu cilt rahatsızlığının da çeşitleri bulunmaktadır.

Lazerle Roza Tedavisinde Erken Tanı

Lazerle uygulanan roza tedavisinde erken tanı önemlidir. Tedaviye erken başlanılması hem tedavi süresini hem de başarılı sonuçlar almak adına fark yaratır.

SP Dynamis veya Skywalker MAQX lazerle kan damarları tedaviyle toparlanmaya başlar. Güvenli ve başarılı bir uygulamadır. Tedavi sonrası yağ dengesini sağlayarak canlı ve parlak görünüme kavuşur.

Yüzdeki Kırmızılık ve Kılcal Damarların Lazerle Roza Tedavisi

Lazerle roza tedavisi kişilerde ortaya çıkan cilt kızarıklığı deri kalınlaşmasını ve görünür kan damarlarını iyileştirmektedir.

Cilt üzerine uygulanan lazerle roza tedavisi aynı zamanda ciltteki kolajen uyarımı ile sıkılaşma ve genleşme etkisi de sağlar.

Roza lazer tedavisinde mevcuttaki ağrılı sivilceleri söndürürken cilt yüzeyindeki florayı düzenlemektedir. Uygulanan lazerlerle ciltteki döküntüler de aynı anda tedavi edilir.

Lazerle roza tedavisinde cilde uygulanan kontrollü ışınların kanıtlanmış tedavi edici bir etki oluşturur. Lazer boyutlarını ayrı ayrı kullanılabileceği gibi daha güçlü etki oluşturmak adına hastalığın boyutuna göre bazen birlikte de uygulanabilir.

Farklı lazer ve yoğun ışın tedavisi sistemleri özellikle de yüzdeki kırmızılık sivilce ve kılcal damarların artışlarının tedavisinde etkilidir.

Lazerle Roza Tedavisi Süresi ve Özellikleri Nelerdir?

İşlemden sonra görülen en muhtemel yan etki ciltte ve burunda artan kızarmadır. Lazerle roza tedavisinden sonra biraz pembeleşme görülmesi yaygındır ve bu genellikle 2 hafta içinde kaybolur.

Lazer roza tedavisinde uzman hekim tarafından belirlenen detaylı muayene ardından kişiye özel tedavi seansları uygulanmaktadır.

Kişilerde roza hastalığını tedavi etmeye çalışmak için farklı ilaçlarla tedavi yöntemleri de denenmektedir. Roza hastalığında farklı tedavi yöntemleri denenebilir, sonra yeterli gelmediğinde lazer tedavileri uygulanmalıdır.

Belirgin şişkin sivilceler döküntüler ve kılcal damarların bulunduğu bölgelere belirlenen dozda ve derinlikte lazeri uzman doktorlar tarafından tedavi amaçlı uygulanmaktadır.

Tedavide kılcal damarları yakarken hem kızarıklığı tedavi eder hem de derinin dermal tabakasının iyileşmesini canlılığının ve kollajenin yeniden oluşturulması sağlanır.

Hastalar roza rahatsızlığını tetikleyici faktörlerinden olan stres, alkol, sıcak içecekler, sigara, sıcak banyo, baharatlı yiyecek ve soğuk hava gibi durumlara dikkat etmelidirler.

Günümüzdeki araştırmalar ve çalışmalarda roza hastalarında yapılan lazer uygulamaları hastalığın tekrarlama ihtimalini azalttığını ve sosyal yaşam kalitesini artırdığı gözlemlenmiştir.

Lazerle Roza Tedavisinin Uygulandığı Bölgeler Nelerdir?

Vücudumuzun belirli bölgelerinde yoğun olarak görülmesi ile birlikte en çok yüz, alın, çene, burun çevresinde ve vücutta sırt bölgesi ile karın ve kol bölgelerinde sıklıkla kendini göstermektedir.

Gül rahatsızlığının görüldüğü vücuttaki her bölge için lazerle roza tedavisi uygulanabilmektedir. Lazerle roza tedavisi göz bölgesi için uygulama yapılmamaktadır.

Lazerle Roza Tedavisinin Sonrası Nelere Dikkat Edilmelidir?

Lazerle roza tedavisi çizilen tedavi planıyla kişiye özel dozlarda ve seanslarla yapılmaktadır. İşlem ardından uygulanan bölgeler de oluşabilen şişlik ve kızarıklar birkaç gün içinde geçmektedir.

İşlem ardından alınacak önlemler arasında alkol, kafein, sıcak yiyecek ve içeceklerden işlem öncesi ve sonrasında uzak durulmalıdır.

Lazerle gül hastalığı tedavisinin ardından özellikle yaz aylarında yüksek faktörlü güneş koruyucuyu günlük ve günde birkaç kez uygulanmalıdır.

Lazer sonrasında hafif masajlar uygulanması işlemin etkisi adına önemli tavsiyelerdendir.

Rozasea yani gül hastalığının en büyük nedenleri arasında olan günlük yaşamdaki stres, kullanılan hormonal ilaçlar, sigara tüketimi ve ağır egzersizlere olabildiğince ara verilip uzak durulmalıdır.

İşlemin hemen ardından hemen duş alınmamalı ve uygulama yapılan bölgeye takip eden en az 3 gün boyunca sıcak su dokundurulmamalıdır.

Lazerle Roza Tedavisi Kimlere Uygulanmaz?

Lazerle Roza gözaltı ve çevresine uygulanmaz. Kas hastalığı bulunanlarda ve emzirme ve hamilelik dönemlerinde önerilmez.

Bunun dışında 18 yaşını dolduran tüm kadın ve erkeklerde tedavi yüzdesi yüksek bir uygulamadır.

Lazerle Roza tedavisi cerrahi işlem olmayan genel anesteziye ihtiyaç duyurmayan gün içerisinde 15- 25 dakikanızı ayırıp uygulatabileceğiniz güvenli ve yan etkisiz bir uygulamadır.

İşlem ardından istirahat gerektirmez sosyal yaşamınıza uygulama sonrası hemen devam edebilirsiniz. Hafif morarma ve ödem oluştuğu durumlar da 1-2 hafta içerisinde tamamen kaybolur.

Lazerle Roza Tedavisi Fiyatları

Lazerle Roza tedavisi uygulaması için yüz ve vücuttaki oluşan rahatsızlığın yeri, mevcut derinliği ve uygulanacak alanın genişliğine ve diğer bölgelerle birleştirip birleştirilemeyeceği göre belirlenir. Ayrıca kullanılan lazerin teknolojisine göre de değişkenlik gösterir.

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle sizler lazerle roza tedavisi fiyatları ile ilgili bize ulaşabilir, daha detaylı bilgi alabilirsiniz.

Sizlerde sağlık adına tercih edilen başarı yüzdesi yüksek olan bu tedavi şekline üstelik alanında uzman, profesyonel, güvenilir bir kadro yardımı ile Lazerle Roza tedavisi fiyatları hakkında bilgi almak için hemen +90 212 241 46 24 no’ yu arayarak Quartz kliniğe ulaşın veya www.quartzclinique.com adresi üzerinden randevunuzu planlayın.