Fotona Sp Dynamıs

Fotona SP DYNAMIS ile son teknoloji lazerdir ve estetik, jinekoloji ve cerrahi alanlarda cilt gençleştirme ve farklı tedaviler ile ilgili ciddi başarılar elde edilmektedir.

Lazer enerjisi ile yüz gençleştirme, sıkılaştırma, germe, leke giderme yöntemleri son zamanlarda oldukça popüler bir hal aldı. Durum böyle olunca gelişen estetik teknolojisi sayesinde başarılı ve kalıcı sonuçlar veren cihazlar ön plana çıkmaya başladı. Ameliyatsız ve konforlu bir şekilde bir çok alanda tedavi imkanı sunan Fotona SP DYNAMIS uygulaması cilde zarar verilmeden işlemler yapılmaktadır.

Fotona SP DYNAMIS iki adet lazer cihazının birleşimi ile ortaya çıkmıştır. Bu iki lazer cihazı da birbirlerini tamamlayan özelliklerdedirler. Nd:YAG ve Er:YAG olan bu iki cihazın her birinin etkisi farklıdır. Nd:YAG sayesinde cildin en alt katmanlarına bile ulaşmam mümkündür.

Er: YAG sayesinde ise cildin üst katmanlarına ulaşıp işlem yapılmaktadır. Ayrıca cildin hem üst hem de alt katmanlarına ulaşılıp işlem yapıldığı için ortaya daha kalıcı sonuçlar çıkmaktadır. Fotona SP DYNAMIS birçok alanda başarılı sonuçlar veren lazer tedavi yöntemidir.

Fotona SP Dynamıs Hangi Alanlarda Etkilidir?

Yukarıda bahsettiğimiz bu iki lazer teknolojisinin birleşiminden ortaya çıkan Fotona SP DYNAMIS tedavisinin etki ettiği alanları sıralayacak olursak;

• Cildi gençleştirip daha sağlıklı hale getirme,
  • Akne ve siyah nokta tedavisi,
  • Kılcal damar sorunlarının tedavisi,
  • Cilt yenileme,
  • Epilasyon uygulamaları,
  • Göz çevresi kırışıklıkları,
  • Keloid tedavisi,
  • Cilt lezyonlarının tedavisi,
  • Çatlakların tedavisi,
  • Aşırı terleme sorununun tedavisi,
  • Genital bölge estetikleridir.

Fotona SP Dynamıs Nasıl Uygulanır?

Uygulama öncesinde vücudunuzda yer alan deformasyonlar belirlenir. Hangi deformasyonların tedavi edilmesine karar verdikten sonra kişinin sağlık geçmişi dinlenir. Özellikle cilt hastalığı olan kişilerin hastalık ile ilgili süreçleri tamamen değerlendirilmelidir. Herhangi bir sorun yok ise uygulamaya geçilir. Uygulama için ilk olarak işlem yapılacak bölge dezenfekte edilir. Sonrasında ise iki farklı lazer cihazı dalga boyutlarının bir araya getirilerek, soruna yönelik farklı dozlarda yapıldığı Fotona SP DYNAMIS uygulamasına başlanır. Sorunlu alanlara belli bir enerji ve derecede lazer enerjisi verilir. İşlem süresi uygulama alanının büyüklüğüne bağlı olarak değişkenlik göstermektedir. Uygulama için herhangi bir lokal veya genel anesteziye ihtiyaç duyulmamaktadır. Acısızdır. İşlem bittikten sonra ciltte hafif kızarıklık ve ısı hissinin olması normaldir. Bu ısı hissi aynı gün saatler içerisinde kendiliğinden geçecektir. Uygulama bittikten sonra kişi günlük hayatına geri dönebilir.

Uygulama sonrasında direk olarak güneşe çıkmamalı, uygulama yapılan bölgeye su, makyaj veya bakım ürünü değmemelidir. Bir aylık süreç boyunca en az 30 faktör güneş kremini düzenli kullanmalısınız. Bu süreçte uygulama yaptırdığınız bölgeye başka işlem yaptırmamalısınız. Kızarıklık, kaşıntı gibi durumlar birkaç gün içerisinde kendiliğinden kolayca geçecektir.

Fotona SP DYNAMIS Avantajları Nelerdir?

Estetik, jinekoloji ve cerrahi alanlarda kullanılan Fotona SP DYNAMIS uygulamasının avantajları;

• Uygulamayı her mevsim gönül rahatlığı ile yaptırmak mümkündür.
  • Uygulama yapılan alana ısı enerjisi verildiği için kolajen hücreleri uyarılır. Uyarılan kolajen hücreleri sayesinde kolajen üretimi başlar. Kolajen üretiminin başlaması ile cilt sıkılaşır. Sıkılaşan cilt daha genç görünür ve eski sağlığına kavuşur.
  • Uygulama sayesinde cilt lekeleri, kırışıklık, sarkıklık ve çatlaklar tedavi edilebilmektedir.
  • Vücudun birden fazla alanında kullanılmakta ve her alanda başarılı sonuçlar ortaya çıkarmaktadır.
  • Herhangi bir enjeksiyon veya cerrahi işlem yapılmadığı için ağrısız bir uygulamadır. Ayrıca oldukça konforlu ve işlem süresi de kısadır.
  • Etkisi uzun süre ilk günkü gibi devam etmektedir.
  • Her cilt tipi ve ten rengine uygun bir işlemdir.

Fotona SP DYNAMIS Hakkında Sıkça Sorulanlar

Yaş Sınırı Var Mıdır?

Evet dermatoloji ve estetik uygulamaları için yaş sınırı +18’dir. Ancak akne tedavileri için velisinin onayı ile yapılabilir.

Erkekler de Yaptırabilir Mi?

Evet yaptırabilir. Lazer teknolojisi sayesinde yapılan Fotona SP DYNAMIS uygulamasında cinsiyet ayrımı yoktur. Sarkma, kırışıklık ve özellikle de leke tedavisi yaşayan erkeklerin yaptırmasını önermekteyiz.

Ağrılı Bir İşlem Midir?

Hayır değildir. Lazer enerjisi ile işlem yapıldığı için hissedilen ağrı neredeyse yok kadardır. İşlem sırasında herhangi bir lokal anesteziye ihtiyaç duyulmamaktadır.

Hamilelik ve Emzirme Döneminde Yaptırılabilir mi?

Yapılması önerilmez. Hamilelik ve emzirme döneminde lazer ışınları anne adayına nasıl etki edeceği hormonların yoğun olması nedeni ile bilinmez. Hamilelik ve emzirme döneminiz sona erdikten sonra yaptırmanız doğru olacaktır. Ancak doktorunuz uygun görürse uygulanabilir.

Yan Etkisi Nelerdir?

Uygulamanın herhangi ciddi bir yan etkisi yoktur. İşlem sonrasında hafif kızarıklık oluşması normaldir bu durum saatler içerisinde geçecektir. Birkaç gün boyunca işlem yapılan alanda ısı hissi oluşmaktadır. Bu his kendiliğinden geçecek ve zararsızdır.

Kaç Seans Yaptırmak Gereklidir?

Seans sayısı kişinin durumuna göre değişkenlik göstermektedir. Genel bir bilgi verecek olursak ortalama 3-6 seans kadar yapılmaktadır. Ancak soruna göre doktorun karar vermesi daha doğru olur. Yüz gençleştirmede tek seans yeterlidir.

Seans Aralıkları Ne Kadar Olmalıdır?

Her seans arasında en az bir aylık süreç olmalıdır. Ancak seans aralarında soruna göre doktor tarafından belirlenir. Bazı tedaviler daha sık aralıklar gerektirebilir.

Fotona SP DYNAMIS Fiyatları

Fotona SP DYNAMIS fiyatları uygulanacak tedavi ve seansa göre farklılık gösterir. Fotona SP DYNAMIS fiyatları ve uygulama hakkında daha fazla bilgi almak için 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayabilirsiniz.