Kırışıklıklarınıza kalıcı çözüm! Yüz gerdirme ameliyatları, yüzün üst bölgesinin, orta ve alt yüz bölgelerinin tamamını içeren germe işlemini kapsar.

Yüz germe operasyonları en çok 50 yaşından sonra tercih edilir. Bu operasyona, alt ve üst göz kapağı estetiği ve yağ transferi de eklenebilir.

Yüz gençleştirme ameliyatında, hastanın yeni tasarlanan yüzü doğal görünmeli ve kendine has olmalıdır. Hastayı rahatsız edebilecek sonuçlar, mutlaka ameliyat öncesi hasta ile paylaşılmalıdır.

Yüz gerdirme ameliyatı oldukça ciddi ve önemli bir operasyondur. Bu nedenle hasta ile başarılı bir iletişim kuran plastik cerrah tercih edilmelidir.

Kırışıklıklarınıza Yüz Germe ile Kesin Çözüm

Ameliyat hakkında daha fazla bilgi almak, önce ve sonrası uygulamaları görmek için bize ulaşabilir ve uzmanlarımızla görüşebilirsiniz.

Yüz Germe Operasyonu Nasıl Yapılır?

Yüz estetiği operasyonuna genelde yağ enjeksiyonu işlemi ile başlanır. Hastanın kendi vücudundan alınan yağ dokusu ile kişinin ihtiyacı olan bölgelere yağ enjeksiyonu yapılır.

Yüz germe yaptıran kişilerin ihtiyacı varsa alın germe ve kaş kaldırma işlemleri yapılabilir. Bu adım, üst yüz bölgesinde problemleri olan hastalar için önerilir. Endoskopik bir şekilde gerçekleştirilen bu işlemde ameliyat kesisi şakak bölgesine kadar uzatılır. Orta yüz gerdirme işlemi de alt kapak kesisinden girilerek tamamlanır.

Tam Yüz Germe Operasyonu Nasıl Yapılır?

Tam yüz germe operasyonları ise, kulak önünden başlar ve kulak arkasına kadar uzanır. Kulak arkasından itibaren saçlı derinin içerisine uzanan bir kesi yardımı ile cilt kaldırılması ile tam yüz gerdirme operasyonu gerçekleşir. Hastanın boyun kısmında sarkma yoksa ameliyat izi kulak önünde bırakılır, bu işleme kısa izi olan yüz germe işlemi adı da verilebilir.

Bu estetik ameliyat, deri altında kalan ve mimik kaslarımızı içeren tabakanın uygun şekilde dikilerek gerilmesi ve şekillendirilmesi işlemidir ve hastanın yüzünün eski haline dönmemesi için oldukça önemlidir.

Boyun ve gıdı kısmında sarkma veya aşırı yağlanma söz konusu ise vaser liposuction yardımı ile bu bölgeden yağlar uzaklaştırılır. Hastanın boynunda kırışıklıklar görülüyorsa, çene altından yapılacak kısa bir kesi ile boyun açılır ve boyun kasları birbirine dikilir. Bu işlem boyun açısını öne çıkaran bir işlemdir.

Yüz Germe Öncesi Hasta Nasıl Hazır Olmalıdır?

Ameliyattan üç hafta önce aspirin kullanılmamalı, sigara içilmemeli ve alkol tüketilmemelidir. Ameliyattan önceki son 1 haftada kan sulandırıcı ilaçlardan uzak durulması önerilir.

Operasyon İçin Anestezi Gerekli Midir?

Yüz germe estetiği ameliyathane koşullarında genel anestezi altında gerçekleştirilir.

Yüz Germe Ameliyatı Kaç Saat Sürer?

Bu ameliyat genellikle 3-6 saat sürer. Eğer kişinin göz kapağı ihtiyacı da varsa bu 5-7 saat süren bir operasyon gerektirecektir.

Yüz Germe Operasyonu Sonrası Hasta Neler Yaşar?

Yüz gerdirme işlemi ağrılı bir operasyon değildir. Hastalar ağrıdan çok gerginlik ve yanma hissinden şikâyet eder. Fakat bu his operasyon sonrasındaki birkaç gün içinde geçecektir. Operasyon sonrası oluşan şişlikler kişiyi rahatsız eder fakat bu komplikasyonlar yüz gerdirme işlemi sonrası çok normaldir. Operasyon sonrası hastaların bir gece hastanede kalması önerilir.

Bir hafta sonra ameliyat sonrası kişinin şikayetçi olduğu şişlik ve morluklar büyük oranda geçer. Şişlik ve morlukların tam olarak geçmesi 20 günü bulacaktır. Fakat yüzün tam olarak oturması ve son şeklini alması, cilt kalınlığına ve yapılan işlemlere bağlı olarak, 3 ayı bulabilir. Tüm yüz ameliyatlarından sonra olduğu gibi hasta 3 ay boyunca kendisini direkt gelecek güneş ışınlarından korumalıdır.

Yüz Germe Kalıcı Mıdır?

Ameliyat sonrasında da yaşlanma süreci devam eder ve gerilmiş olan bölgelerde bir miktar gevşeme ve sarkma beklenen bir olgudur. Ancak bu hiçbir zaman ameliyat öncesi durumuna dönmez. Operasyonun kalıcılığı kişinin özelliklerine göre ve hekimin kullandığı tekniğe göre değişmektedir.

Eğer kişinin cildi kalın ve yağlı ise sarkma daha erken olabilir. Bu operasyon hastanın ihtiyaçlarına göre belirlenen bir dizi işlemden oluşur. Hasta ve cerrahın birbirini iyi anlaması ve yapılacak bir dizi işlemin öncesinde konuşulması çok önemlidir. Ameliyat sonrasında izler kulak önünde, arkasında ve saç içinde gizlenecek şekilde dikilir.

Yüz Germe Ameliyatı ile İple Yüz Germe Arasındaki Fark Nedir?

Yüz germe estetiği tamamen kalıcı etkileri olan cerrahi bir uygulamadır. Cerrahi bir yöntemle fazla olan deri dokusu kesilerek, yüzün daha gergin olarak dikilmesi sağlanır. Yüz gerdirme ameliyatı genel anestezi altında gerçekleşir.

İple yüz germe estetiği medikal bir uygulamadır. Bu işlemin sonuçları kalıcı değildir. İple yüz gerdirme estetiği, minik kesilerle yapılır. Deri altına yerleştirilen ipler sayesinde cilt yukarı doğru kaldırılır. Bu uygulamada medikal ipler kullanıldığı için mimiklerle uyumlu bir sonuç ortaya çıkar.

Yüz germe ameliyatı olmayı daha ileri dereceli sarkmalar için önerilir. Minik sarkmalar ve ince kırışıklarınız varsa iple yüz gerdirme estetiğini değerlendirebilirsiniz.

Yüz Germe Ameliyatı Kaç Yaşında Yaptırılır?

Yüz gençleştirme estetiği genellikle ileri dereceli sarkma durumlarında önerilir. Botoks veya iple askı yöntemleri ile tedavi edilemeyen sarkık yüz görünümü, yüz germe estetiği ile kalıcı ve etkili bir şekilde gençleştirilir.

Yüz gerdirme estetiği genellikle 50 ve üzeri yaşındaki hastalar için tercih edilir. Hastanın yüzünde normalin üzerinde bir sarkma ve kırışıklık durumu varsa, 50 yaşından önce de yüz gerdirme ameliyatı yapılabilir. Yüz germe ameliyatından sonra ihtiyaç durumunda botoks gibi medikal cilt gençleştirme uygulamaları da tercih edilebilir.

Yüz Germe Ameliyatı Fiyatları

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. Bu nedenle +90212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Yüz Germe ameliyatı fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.