fue saç ekimiFue Saç Ekimi, DHI Saç Ekimi, Safir Saç Ekimi gibi saç ekimi uygulamaları artık kendini o kadar geliştirdi ki, saç dökülmesi ile karşılaşan ve bu durumdan rahatsızlık duyan erkekler için neredeyse hayat kurtaran bir hale geldi. Saç ekimi uygulamalarına ve saç ekimi nasıl yapılır gibi soruların cevaplarına geçmeden önce saç dökülmesi neden olur sorusunu cevaplamak daha doğru olacaktır.

Aslında çoğunlukla genetik faktörlerden kaynaklı gerçekleşen saç dökülmesinin farklı sebepleri de bulunuyor. Dökülmenin önüne geçmek ya da vücudun saç dökülmeleri ile verdiği bu hastalık sinyallerini mutlaka göz önüne almak ve harekete geçmek gerekiyor. Saç dökülmesinin ortaya çıkmasına sebep olan faktörleri ise şu şekilde düşünebilirsiniz:

Saç Dökülme Nedenleri

Stresten kaynaklı olarak yaşanan saç dökülmeleri: Psikiyatri tedavilerinde kullanılan bazı ilaçlar saç dökülmelerine neden olabilir. Alınan ilaçlarla birlikte kişinin saç dökülmelerinde artış yaşaması ise ruh halini olumsuz etkileyebilir. Dolayısıyla bu durum, bir kısır döngü yaşanmasına sebep olur.

Kişinin günlük hayatında yaşadığı problemler, olaylar karşısında aşırı düşünme, endişeye kapılma, kaygı duyma, strese girme gibi olumsuz ruh halleri de vücuda saç dökülmesi reaksiyonu şeklinde yansıyabilir. Ancak şunu söylemeliyiz ki her saç dökülmesi stresli hayata bağlanmamalı, eğer bu aşırı dökülmeleri 2 ayı aşacak şekilde ilerleme gösterdiyse bu durumun farklı bir hastalığın sinyali olabileceği de göz önünde bulundurulmalıdır. Sonrasında ise hem bu hastalığı teşhisi için gerekli uzmanlara hem de saç dökülmesi tedavisi için ayrı bir uzmana başvurulmalıdır.

Vitamin eksikliklerinden kaynaklı olarak yaşanan saç dökülmeleri: Bu tip saç dökülmeleri genelde altı aydan kısa süreli olarak gözlemlenir. Kadınlarda özellikle doğum sonrasında 1- 4. ay arasında hormonlarda gelişen farklılıklar neticesinde görülebilir.

Saç dökülmesine sebep olan diğer vitaminler ise D vitamini eksikliği, B12 vitamini eksikliği, çinko eksikliği ve folik asit eksikliğidir.

Vücuttaki protein depolarının azalması, kıl hücrelerindeki protein üretiminin miktarında da azalmalara yol açıyor ve protein üretim miktarındaki bu yetersizlik kıl kaybı yaşanmasına zemin sebep olabiliyor.

Saç dökülmelerinde geçirilen cerrahi müdahaleler ve yüksek ateşli hastalıklar yaşanması da etkili. Bu hastalıklardan sonraki 2 ila 5 aylık süre içerisinde saç dökülmesinde artış yaşanabiliyor.

Vitamin değerlerindeki azalmalara bağlı gelişen saç dökülmelerinde, tedavi süreci için mutlaka bir uzmana başvurulması ve doktor kontrolünde takviyeler alınarak değerlerin normale dönmesi amaçlanıyor.

Tiroit hormonlarından kaynaklı olarak yaşanan saç dökülmeleri: Saç dökülmesinin yaygın nedenleri arasında vücuttaki tiroit bezinin normalden az yada fazla çalışması yer alıyor. Tiroide bağlı saç dökülmelerinde, tiroit tedavisi tamamlandıktan sonra saçlarda dökülmenin azalması ve saçların normal haline dönmesi ortalama 2 ay gibi bir süre gerektiriyor.

Diş çürümelerinden kaynaklı olarak yaşanan saç dökülmeleri: Dişlerde meydana gelen rahatsızlıklar akabinde vücutta vücuda giren bakterilere karşı savaş veren bir bağışıklık mekanizması bulunuyor. Bu bağışıklık mekanizması bazı durumlarda sağlıklı vücut hücrelerine de zarar verebiliyor. Böyle bir durum oluştuğunda, bağışıklık sistemi doğrudan saç köklerini etkileyebiliyor. Etkilenen saç köklerinde ise dökülmeler meydana gelebiliyor.

Eğer saç dökülmelerinin diş hastalıklarından kaynaklandığını düşünüyorsanız mutlaka vakit kaybetmeden bir diş hekimine başvurmalı ve öncelikle saç dökülmesinde sorunun ana nedenini ortadan kaldırmalısınız. İlaveten, saç köklerinin güçlenmesini sağlamak ve kaybettiğiniz saçların yerini sağlıklı saç kökleri ile doldurmak için de saç dökülmesi tedavisi ya da saç ekimi için uzman bir hekim ile de iletişime geçmelisiniz.

Saçkıran hastalığı olarak bilinen saç dökülmeleri: Halk arasında saçkıran olarak bilinen, bilimsel adı ise alopesi areata olan bu saç hastalığı, beklenmedik ve aniden ortaya çıkar. Saç ve sakalların belli bölüm ya da bölümlerinde tamamen kılların dökülmesi olarak gözlemlenebilir. Bu hastalık, kişiden kişiye bulaşmaz.

Saçkıran tedavisi uzun süreli ve sabır gerektiren bir tedavi sürecine ihtiyaç duyar. Genellikle birkaç ay sürelidir. Yıl içerisinde yapılan tedaviler neticesinde gerilemeye başladığı gözlemlenir.

Eğer saç dökülmelerinizde alışılageldik dışında, normalin üzerinde bir dökülme gözlemliyorsanız ve bu dökülmeler süreç için de azalma göstermiyorsa ya da kesilmiyorsa, bu dökülmeleri asla hafife almamalısınız. Saç dökülmelerine doğru zamanda müdahale edilirse hem sağlıklı saç kökleri kurtarılmış olur hem de diğer olumsuz sonuçların önüne geçilmesi sağlanır.

Burada yapmanız gereken, fazla gecikmeden bir doktora başvurmak ve doktorunuz kontrolünde yapılan analizler sonucunda sorunu keşfetmek, vakit kaybetmeden de tedaviye başlamak olacaktır. Bazı durumlarda, dökülen saçların yerine yenilerinin gelmeyeceği tespit edilebilir. Bu tip durumlarda Fue Saç Ekimi, DHI Saç Ekimi, Safir Saç Ekimi gibi saç ekimi uygulamaları yaptırarak eski görüntünüze kavuşabilirsiniz.

Saç Dökülmesi Tedavisi

FUEHairTransplant Saç dökülmesi tedavisine bir adım attığınızı varsayalım. Burada doktorunuzun asli görevi, saç dökülmesine sebep olan etkinin ne olduğunu araştırmak ve dökülme tipini teşhis etmektir. Daha sonra ise size ihtiyacınıza yönelik bir saç dökülmesi tedavisi planı hazırlayacak ve uygulamaya geçecektir.

Eğer dökülmenizin vitamin eksikliği, tiroit ya da farklı bir hastalığa bağlı olarak geliştiği saptanırsa yolunuza mutlaka bir doktor kontrolünde devam etmelisiniz. Tabii saç dökülmesini durdurmak için sizin de yapabilecekleriniz mevcut. Örneğin saçlarınıza ya da saç derinize zararı dokunabilecek saç bakım ürünlerini kullanmaktan uzak durabilirsiniz.

Kendinize sağlıklı bir beslenme planı hazırlayarak protein yönünden zengin besinler ile yeme- içme alışkanlıklarınızı değiştirebilirsiniz. Ama tüm bunları denedim, teşhisi de kondu, benim saç dökülmelerim kesinlikle genetik faktörlerden kaynaklı diyenlerdenseniz, o halde sizin kurtarıcılarınız Fue Saç Ekimi, Safir Saç Ekimi ya da DHI Saç Ekimi gibi sıklıkla tercih edilen ve başarılı sonuçlar veren saç ekimi uygulamaları olacaktır.

“Saç ekimi işleminin uygulanabilirliği, bu işlemi hafife almanıza neden olmamalı”

Saç dökülmelerinizde sıklaşma olduysa ya da kellik problemi yaşayan kişiler arasında yer alıyorsanız, şüphesiz saç ekimi uygulamaları ile ilgili bazı araştırmalar yapmış ve fikir sahibi olmuşsunuzdur.

Saç ekimi uygulamaları, yeni ortaya çıkan tedavi yöntemleri değil, neredeyse gelenekselleşmiş, sıklıkla uygulanan ve sonuçlarından alınan başarılar tescillenmiş olan uygulamalar. Bu yüzdendir ki belki de günümüzde birçok kişi hiçbir tereddüt yaşamadan saç ekimi uygulamaları için başvurabiliyor.

Saç ekimi uygulamaları eski tarihlerden beri hayatımızda olabilirler ancak yerlerinde saymadılar ve birçok gelişme gösterdiler. Bu yöntemlerin uygulanmasında kullanılan cihazlar, teknolojik gelişmeler doğrultusunda gelişti ve hem hastalar hem de cihazı kullanan doktorlar için gerek konforu gerekse birçok avantajı beraberinde getirdi. İlaveten, uygulamaların gelişmesi ve tercih edilirliğin çoğalması sebebiyle uygulamayı yapan doktorlar, saç ekimi ile ilgili çok daha fazla deneyim sahibi oldular.

Günümüzde birçok hasta saç ekimi tedavisi olmak için gönül rahatlığıyla merkezlere gidiyor ve saç ekimi yaptırmak istediklerini söylüyorlar. Erkekler arasında saç ekimi yaptırma fikri artık oldukça alışıldık bir fikir oldu. Saç ekimi birçok kişinin tercih ettiği ve sıklıkla gerçekleştirilen bir işlem olsa dahi önemle altını çizmek isteriz ki asla basite alınmaması, hafife indirgenmemesi gereken bir işlem.

Saç ekimi uygulamalarının ufak çapta da olsa cerrahi operasyon kategorisine dahil edildiğini biliyor muydunuz? Yani siz bu işlemi olmaya karar verdiğinizde aslında sadece dışsal görüntünüz değil, sağlığınız da söz konusu. Gerçi bu durum medikal estetik uygulamalarının tümünde geçerli.

Saç ekimi fiyatları uygun diye gerekli kalite standartlarını sağlamayan herhangi bir yere giderseniz hem işlemden başarılı sonuçlar alamazsınız hem de daha farklı olumsuzluklarla bile karşılaşabilirsiniz. Emin olun sadece fiyatı uygun diye seçilen kalitesiz işlemlerin sonuçları orta ve uzun vadede hastalar için tahmin ettiklerinden çok daha fazla masraflı oluyor. Dolayısıyla ister Fue Saç Ekimi olsun ister DHI Saç Ekimi olsun hangi işlem türünü seçerseniz seçin mutlaka kalitesinden emin olduğunuz bir merkeze başvurun.

Burada kullanılan üstün teknolojili cihazlar sizler için oldukça memnun edici sonuçlar sağlayacaktır. Bir de doktor farkı var tabii. İşinde yeterince bilgi, beceri ve tecrübe sahibi bir doktor ile ilerlemek hem işlem başarısını ve kalitesini arttıracak hem de tedavi ve tedavi sonrası süreçte sizin kendinizi güvende hissetmenizi sağlayacaktır.

Fue Saç Ekimi Neden Tercih Edilir?

fut - fue farkı Saç ekimi uygulamaları arasında en çok tercih edilen ve beklenilen sonuçları veren önemli uygulamalardan bir tanesi Fue Saç Ekimi yöntemi. Bu işlem, uzun yıllardan beri uygulandığı için saç ekimi yaptırmaya karar veren biri olarak çokça kulağınıza çalınacak. Fue Saç Ekimi bilinen bir yöntem olmasının yanı sıra tedavi sonuçları açısından çoğu hastanın memnun kaldığı ve çoğu hekimin de uygulamayı tercih ettiği bir saç ekimi yöntemi.

Fue Saç Ekimi yönteminin mantığı da standart bir saç ekimi işlemi ile paralel ilerliyor. Peki, bu işlem nasıl gerçekleştiriliyor? Saç ekimi işlemleri genellikle 3 aşamada gerçekleşir. Fue Saç Ekimi de 3 aşamada uygulanan bir saç ekimi yöntemidir.

Öncelikle dökülmeye dayanıklı ve sağlıklı kıl kökleri toplanır. Bu kıl kökleri genellikle kişinin ense bölgesinde bulunur. Daha sonra saç ekimi yapılacak bölgede özel medikal kalemler aracılığıyla kanallar açılır. Saç ekiminde bu açılan kanalların küçük ve ince olması önemlidir. Çünkü kanallar ne kadar küçük ve ince olursa, kabuklanma o kadar az olur ve bu durum da hastanın iyileşme sürecinin hızla gerçekleşmesi için oldukça önemlidir. Son olarak, toplanan dökülmeye dayanıklı ve sağlıklı kıl kökleri açılmış kanallara ekilir ve saç ekimi işlemi tamamlanmış olur.

İşlem sonrasında, işlem uygulanan bölge güneşe maruz bırakılmamalı ve su sürülmemelidir. İlk yıkama işlemi için ise işlem yapılan merkeze başvurulmalıdır.

Fue Saç Ekim Fiyatları

Fue Saç Ekimi uygulaması doğru merkezde, doğru hekimce ve profesyonel bir kadro ile uygulandığı sürece sizin de hayal ettiğiniz görüntüye ulaşmanız imkânsız olmayacaktır. Siz de sağlığınızdan ödün vermeden hayal ettiğiniz yoğun saç görüntüsüne ulaşmak, acısız, ağrısız ve yan etkisiz şekilde Fue Saç Ekimi uygulamalarından faydalanmak, alanında uzman, profesyonel, güvenilir bir kadro yardımı ile Fue Saç Ekimi yaptırmak ve Fue Saç Ekimi fiyatları hakkında bilgi almak için hemen +90 542 464 74 33 no’yu arayarak Quartz Clinique ulaşın ve randevunuzu planlayın.