deep liftDeep Lift İp Askı uygulaması zaman içerisinde yer çekimine ve yaş alımına bağlı olarak ciltte meydana gelen ve kişinin özgüvenini etkileyen elastikiyet kaybı ve sarkmalara çözüm olmaktadır. Yaş almaya, hızlı veya yüksek miktarda kilo alıp vermeye ve yer çekiminin negatif etkisine bağlı olarak kişinin gençliğinde görmeye alıştığı cilt diriliği ve gerginliği zaman içerisinde kaybolmaya başlar. Aynaya baktıkça bu sarkma ve deformasyonlar kişinin gözüne batmaya başlar ve zaman içerisinde yavaş yavaş özgüvenini etkileyerek psikolojik sorunlara yol açabilir. Medikal estetik uygulamalarından biri olan

Deep Lift ip askı uygulaması, cerrahi bir işlem olmak istemeyen ancak rahatsız olduğu bu görünümden de bir an evvel kurtulmak isteyen kişiler için oldukça yüz güldürücü sonuçlar sağlamaktadır. Genel anestezi altında yapılan estetik operasyonları esnasında kimi zaman bazı riskler bulunurken kimi zaman da iyileşme süreci oldukça uzun ve sancılı olabilmektedir. Deep Lift ip askı uygulaması ise lokal anestezi altında 30-40 dakikalık bir süre içerisinde gerçekleştirildiği ve herhangi bir komplikasyon veya risk taşımadığı için sıklıkla tercih edilmektedir. Hastalar Deep Lift ip askı yöntemi sayesinde uygulama öncesinde büyük hazırlıklar yapmadan ve sonrasında ciddi yan etkilerin eşlik ettiği iyileşme süreçlerini yaşamadan istedikleri sonuca ağrısız, acısız ve kısa süre içerisinde ulaşabilmektedirler.

Deep Lift ip askı uygulaması esnasında uygulamanın yapılacağı bölgede ipler cilt altı dokusuna derin planda yerleştirilir. Ardından iplerin yukarı çekilmesiyle beraber kişinin rahatsız olduğu ve estetik görüntüyü bozan sarkma ve deformasyonlar ortadan kaldırılmış olur. Kullanılan ipler kalıcı ipler olduğundan ve kısa süre içerisinde vücut tarafından eritilmediğinden dolayı Deep Lift ip askı uygulamasının etkileri yaklaşık 3-5 yıl kadar sürer.

Deep Lift İp Askı Vücudun Hangi Bölgelerine Uygulanır?

Deep Lift ip askı uygulamalarında hastanın ihtiyacı doğrultusunda uygulamanın yapılacağı bölge belirlenir. Deep Lift ip askı yöntemi;

• Yüz bölgesi; sarkma ve deformasyonların en çok rahatsız ettiği ve yüz ifadesini etkileyen elmacık kemiği, çene, kaş, yanak,
  • Boyun ve gıdı; zaman içerisinde sarkma, yer çekimi ve kilo alıp vermeye bağlı olarak çenede v hattı kaybolur veya ağız etrafındaki yanaklarda aşağıya doğru sarkmalar meydana gelir. Bu durumlarda kişinin mutsuz bir ifadesi oluşur. Diri ve canlı görünüm kaybolur, kişi sürekli yorgun görünmeye başlar.

Tüm bu etkenleri ortadan kaldırmak için Deep Lift ip askı yöntemi rahatlıkla uygulanmaktadır.

Deep Lift İp Askı Nasıl Uygulanır?

deep lift ip askıDeep Lift ip askı yöntemi estetik operasyonlarından farklı olarak genel anestezi değil, lokal anestezi altında uygulanır. Deep Lift ip askı uygulamasının öncesinde doktor hastayı detaylı bir şekilde muayene eder. Bu muayene esnasında uygulamanın yapılacağı bölgedeki cilt kalınlığına, elastikiyet kaybı oranına, cilt sarkma miktarına, yüz şekline ve cilt altı dokusuna dikkat eder. Ardından hastanın deep lift uygulamasından beklentilerini dinler. Eğer hastanın beklentileri ile örtüşmeyen bir durum varsa hastayı bu konuda bilgilendirir. Doktor ile hasta Deep Lift ip askı uygulaması hakkında hem fikir oldularsa uygulama yapılır.

Deep Lift ip askı işlemi öncesinde uygulamanın yapılacağı bölge özel solüsyonlar aracılığıyla tüm makyaj, kir ve mikroplardan arındırılır. Böylece uygulama esnasında olası bir enfeksiyon kapma ihtimali tamamen elenmiş olur. Uygulama yapılacak olan bölgenin temizlenmesinin ardından Deep Lift ip askı yöntemiyle sarkıklığın giderilmesi için iplerin giriş çıkış yapacağı noktalar lokal anestezi ile uyuşturulur. Bu sayede uygulama esnasında hasta herhangi bir acı ya da ağrı hissetmeksizin oldukça konforlu bir şekilde işlemi tamamlar. Uygulama yapılacak olan bölgenin uyuşmasının ardından sarkmanın giderileceği bölgede hangi yöne kaldırma isteniyorsa o yöne doğru ipler yerleştirilir. Örneğin iple kaş askılama yapılacaksa eğer kaştan saçlı deriye doğru, çene hattında ip askı uygulanacaksa çene altından kulak arkasına doğru ipler yerleştirilir. İplerin girişleri oldukça küçük oldukları için ip askı işleminin sonrasında herhangi bir dikiş gerektirmezler. Dolayısıyla uygulama sonrasında iz kalma ihtimali de bulunmaz. Deep Lift ip askı işlemi esnasında ilgili bölgede küçük bir delik açıldıktan sonra ipler bu delik aracılığıyla derinin altına yerleştirilirler. Ardından iplerin yukarı doğru çekilip asılmasıyla beraber uygulamanın yapıldığı bölgedeki sarkıklık ve deformasyon giderilmiş olur. Deep Lift ip askı işlemi esnasında kullanılan iplerin etki süresi yaklaşık olarak 3-5 yıl civarındadır. Bu süre sonunda sarkmalar ve rahatsız olunan deformasyonlar yavaş yavaş geri gelmeye başlar. Eğer hasta arzu ediyorsa işlemin tekrarında herhangi bir sakınca yoktur.

Deep Lift İp Askı İşlemi Sonrasında Hastanın Dikkat Etmesi Gerekenler Nelerdir?

• Deep Lift ip askı işlemi lokal anestezi altında yapıldığından dolayı genel anestezinin taşıdığı herhangi bir riski taşımamakta ve uygulamanın sonrasında gece hastanede kalmayı gerektirmemektedir.
  • Deep Lift ip askı işleminin ertesi gününde çok hassas kişilerde hafif morarma ve şişlik olabilir. Kısa süreli ve sık aralıklarla yapılan buz kompres uygulaması sayesinde bu hafif yan etkiler 1-2 gün içerisinde tamamen geçer.
  • Deep Lift ip askı yöntemi oldukça ağrısız ve acısız bir yöntemdir; ancak bazı kişilerde uygulama sonrasında çok hafif bir ağrı olabilmektedir. Ağrı eşiği düşük olan hastalar, doktorun önereceği düşük dozda bir ağrı kesici ilaç yardımıyla bu süreci kolaylıkla atlatabilirler.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının ardından kişi ertesi gün günlük yaşamına ve sosyal hayatına rahatlıkla dönebilir. Yalnızca uygulamanın yapıldığı bölge güneşin zararlı ışınlarına karşı her zamankinden daha hassas hale geleceği için yüksek faktörlü bir güneş koruyucu krem kullanılmasının ihmal edilmemesi gerekir.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının ardından uygulamanın yapıldığı bölgede her zamankinden farklı bir hassasiyet meydana gelebilir. Bu nedenle darbelere ve ani hareketlere karşı korunmalıdır.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının ardından yaklaşık 3 hafta boyunca uygulamanın yapıldığı bölgedeki ödemi arttıracağından dolayı hamam, sauna ve spa ’dan uzak durulmalıdır.
  • Sıcak su ve sıcak hava ödemi arttıracağından dolayı Deep Lift ip askı uygulamasının ardından yaklaşık 3 hafta boyunca sıcak ortamlardan ve sıcak duş alımından uzak durulmalıdır.
  • Deep Lift ip askı işleminin ardından 3 hafta boyunca uygulamanın yapıldığı bölgeye doktoruna sormadan masaj yapılmamalı ve herhangi bir basınç uygulanmamalıdır.
  • Deep Lift ip askı uygulaması yan etkisi ve riskleri oldukça düşük bir uygulama olmasının yanı sıra memnuniyet oranı oldukça yüksek bir uygulamadır. Bu nedenle cildindeki sarkma ve deformasyonlardan rahatsız olan kişiler tarafından sıklıkla tercih edilmektedir.

Deep Lift İp Askı İşleminin Avantajları Nelerdir?

• Deep Lift ip askı uygulaması zaman içerisinde uygulamanın yapıldığı bölgedeki dikey tutunmayı teşvik ederek yukarıya doğru kaldırma işlemi gerçekleştirilen dokular ile bu işlemin uygulanmadığı dokular arasındaki farkı minimuma indirir.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının yapıldığı bölgede ipler dokulara etkin bir şekilde tutunur ve sağladığı toparlama ve gençleştirme etkileri yaklaşık 3-5 yıl arası sürer.
  • Deep Lift ip askı uygulaması esnasında cilt altına yerleştirilen ipler kolajen üretimini tetikleyerek cildin sürekli olarak yenilenmesini, toparlanmasını ve kırışıklıkların azalmasını sağlar.
  • Deep Lift ip askı işleminin ardından iyileşme süreci olmaksızın hasta hemen sarkmaların toparlanmasındaki farkı görebilir.
  • Uygulama lokal anestezi altında yapıldığından dolayı kişi acı ve ağrı hissetmezken genel anestezinin sonrasındaki ayılma sürecini de yaşamadan direkt olarak günlük yaşamına geri dönebilir.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının sonrasında hastanın memnuniyetsiz olduğu bir nokta olması halinde diğer estetik operasyonlarında olduğu gibi geri dönüşümsüz bir durum yoktur. Uygulamada kullanılacak ek ipler yardımıyla hastanın rahatsız olduğu bölgede küçük düzeltmeler yapılabilir.
  • Uygulama esnasında iplerin deri altına yerleştirilmesi için açılan küçük delikler dikiş gerektirmediğinden dolayı Deep Lift ip askı işlemi sonrasında uygulamanın yapıldığı bölgede herhangi bir iz de kalmaz.
  • Deep Lift ip askı uygulamasında yine kesi yerlerinin kapatılması için dikiş atılmadığından dolayı, uygulama sonrasında pansuman yapılması gereken bir süreç de olmaz.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının maliyeti cerrahi estetik operasyonlarla kıyaslandığında çok daha uygundur.

Deep Lift İp Askı İşleminin Dezavantajları Nelerdir?

• Deep Lift ip askı uygulaması diğer tüm medikal estetik uygulamalarında olduğu gibi 18 yaşın altındaki kişilere gelişimlerini henüz tamamlamadıkları için uygulanamamaktadır.
  • Deep Lift ip askı uygulamasının sağladığı sarkma ve deformasyonlardaki toparlanmalar 3-5 yıl gibi bir süre sonra etkisini yitirmeye başlar ve sarkmalar eski haline geri döner. Yani cerrahi estetik operasyonlarında olduğu gibi etkileri kalıcı değildir ve belirli süre sonra işlemin tekrarı gerekir.
  • Deep Lift ip askı uygulamaları sarkmaların olduğu bölgede radikal bir değişim bekleyen kişilerin beklentilerini karşılamamaktadır. Bu uygulamalar mümkün olan en iyi görünümü sağlamaya çalışıp uygulamanın hemen ardından fark edilebilen değişimler yaratırken, bu değişimler çok büyük ölçekli olmamaktadır.
  • Deep Lift ip askı uygulamalarının yapılabilmesi için kişinin cilt dokusunun ve yapısı ile sarkma ve deformasyon miktarının uygulama için uygun olması gerekmektedir. Eğer sarkma fazla ise deep lift yetersiz kalacaktır. Hasta seçimi sonuçların etkinliği açısından önemlidir.

Deep Lift İp Askı Kalıcı Bir İşlem Midir?

Deep Lift ip askı işlemi esnasında kullanılan ipler vücut dokusu ile tamamen uyumlu olup herhangi bir reaksiyona sebebiyet vermeyen ve yerleştirildikleri dokuların altındaki etkilerinin yaklaşık 3-5 yıl arasında sürdüğü iplerdir. Belirtilen bu süre boyunca iplerin sarkma, kırışıklık ve deformasyonları giderme etkileri devam etmektedir. Deep Lift ip askı uygulamasının ardından yaklaşık 3-5 sene geçtikten sonra işlemin etkileri yavaş yavaş azalmaya ve cilt eski sarkık ve deforme olmuş görüntüsüne geri dönmeye başlar. Bu durumda hasta arzu ederse işlemin yenilenmesi mümkündür.

Deep Lift İp Askı İşleminin Etkisi Geçtikten Sonra Ciltteki Sarkmalar Artar mı?

Deep Lift ip askı işlemlerinin etkisi diğer uygulamalara göre daha kalıcı olmakla beraber işlemin etkisi geçtiğinde ciltteki sarkmalarda herhangi bir artış olmaz. Yalnızca Deep Lift ip askı uygulamasından sonra kişinin gözü uzunca bir süre sarkmaların toplandığı cilt görünümüne alıştığı için uygulamanın etkisinin azalması ve yerçekiminin etkisi ile sarkmanın devam etmesi nedeni ile beraber sarkmalarda eskiye göre artış varmış gibi gelebilir. Bu gibi durumların önüne geçmek ve hastanın moralini yüksek tutmak için Deep Lift ip askı uygulamasının etkisi tamamen geçmeden önce doktor ile görüşüp fikrini almak ve eğer uygun görüyorsa işlemin tekrarını gerçekleştirmektir.

Deep Lift İp Askı Fiyatları

Deep Lift ip askı işleminin fiyatı, uygulama yapılacak olan hastanın mevcut durumuna, beklentilerine, kullanılan ip sayısına ve markasına, ayrıca doktorun tecrübesine göre değişkenlik göstermektedir. Bu nedenle Deep Lift ip askı işleminin fiyatı kişiye özel olmaktadır. Deep Lift ip askı işlemi için Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +902122414624 numaralı telefondan polikliniğimizi arayarak Deep Lift ip askı uygulaması için fiyat ve bilgi alabilirsiniz.