gözenek sıkılaştırmaGözenek sıkılaştırma en çok soru alan konudur! Geniş gözenekler yüzde, boyunda ve bazen de ellerde negatif bir cilt görünümüne neden olduğu için gençlerde en büyük sorun olarak kabul edilir. Geniş gözeneklerin hemen hemen herkesin hayatında en az bir dönem yaşadığı söylenir ve ergenler arasındaki özgüven probleminin önde gelen cilt sorunu olarak bilinir. Büyük Gözenekler farklı zamanlarda farklı şekilde tedavi edilebilir ve günümüzde herhangi bir zarar veya yan etki olmaksızın kolaylıkla tedavi edilebilmektedir.

Büyük Gözenekler Neden Oluşur?

Büyük gözenekler temel olarak aşırı yağ, sebum ve ciltte kir kalıntıları nedeniyle genişleyen kıl kökleridir. Birkaç nedenden kaynaklanabilirler, ancak başlıca nedenler;

•  Güneş hasarı,
  • Genetik,
  • Cilt elastikiyeti,
  • Çevre kirliliği
  • Yaş olarak kabul edilir.

Büyük gözenekler kendi kendine iyileşip zamanla kaybolmaz, ancak ciddi vakalarda devam eder ve uygun tedavi uygulanmadıkça sorun daha da büyür.

Her yaşta büyük gözenekler oluşabilir, ancak 12-20 ve 40 yaş üstü grupların büyük gözeneklerden muzdarip olma olasılığı daha yüksektir.

Çevre kirliliği, büyük gözenek oluşumuna katkıda bulunur, örneğin sıcaklık artışı, vücut terlemesinin artmasına neden olarak büyük gözenek oluşumu olasılığının artmasına neden olabilir.

Hormonal değişim ve genetik, büyük gözeneklerin ana nedeni olarak kabul edilir. Ergenlik döneminde vücut, ciltte gerginliğe neden olan ağır değişikliklere uğrar, ciltteki sebum ve yağın gözenekleri tıkaması nedeniyle gözeneklerin ağzı genişler ve kalıcı olarak oluşmasına neden olur.

Büyük gözenek oluşumu genetikten de kaynaklanabilir.

Gözeneklere sahip cildin temiz tutulması ve sürekli bir cilt bakım tedavisi yapılması gözenekleri küçültecek, cilt kalitesini arttıracak ve ciltteki yağ dengesini sağlayacaktır.

Derin Temizleyici Medikal Cilt Bakımı

Derinlemesine temizleyici yüz bakımlarına genellikle “geleneksel cilt bakımları” denir. Temizleme, buhar, siyah noktaların çıkarılması, yüz masajı ve yüz maskeleri içerir. Derinlemesine temizleyici cilt bakımları, kopmalar, dehidrasyon ve ince çizgiler gibi belirli sorunları hedefler. Bu tedaviden sonra cildiniz parlak ve temiz olacak; En iyi gözenek temizliğini arayan herkes için önerilir ve tüm cilt tipleri için idealdir.

Derinlemesine temizleyici medikal cilt bakımları, yüz gençleştirmede son derece değerlidir ve kan dolaşımını uyararak cildinizin beslenmesine yardımcı olur. Kas lifleriniz, yaşlanma sürecini yavaşlatmaya ve yaşlanma belirtilerini en aza indirmeye yardımcı olan yüz masajı teknikleriyle tonlanacak, güçlendirilecek ve sıkılaştırılacaktır.

Gözenek Sıkılaştırmada Hydrafacial’ın Önemi!!!

Bu cilt bakım tedavisi, cildi zengin antioksidanlar ve derinlemesine nemlendiren hyaluronik asitle yıkayarak zamana meydan okuyanlar için mükemmel bir cilt bakım çözümü sunar. Derinlemesine temizlik ve nazikçe eksfoliasyonla başlar, ardından ağrısız ekstraksiyonlar izler ve bir hidrasyon ile sona erer.

• Süre
  • 30 dakika
  • Tüm cilt tipleri uygular
  • Tıkanmış gözenekler ve Nemsiz Cilt için müthiş çözüm!

HydraFacial MD, temizlemek, özütlemek ve nemlendirmek için patentli bir teknoloji kullanır. HydraFacial süper serumları, anında tatmin edici bir ışıltı yaratan doğal bileşenlerle yapılır.

HydraFacial MD, Hem Erkekler Hem de Kadınlar İçin mi?

Evet, hem erkekler hem de kadınlar için HydraFacial MD tedavileri yapıyoruz. Ayrıca çoğu cilt tipini etkili bir şekilde tedavi edebiliriz. Optimum sonuçlar için gelişmiş tedavi protokolleri kullanıyoruz.

Derin Temizleyici Medikal Cilt Bakımı Prosedürü Sırasında

1 Saatlik Tedavi

Derinlemesine yüz temizliği, yüz ovma, hafif bir yüz peelingi veya nazik temizleyicilerle başlar. Cilt temizlendikten sonra pul pul dökülme süreci başlar. Cildi eksfoliye etmek, cildin üst tabakasındaki ölü deri hücrelerinin atılmasına ve gözeneklerin açılmasına yardımcı olur. Medikal olarak profesyonel ürünler kullanılarak, kişiye özel yaklaşım ile yapılmalıdır.

Cilt pul pul döküldükten ve gözenekler açıldıktan sonra ekstraksiyona başlanır. Ekstraksiyonlar, siyah noktaları ve beyaz noktaları gözeneklerden uzaklaştırır. Sonrasında cildi sakinleştirmek gerekir, çünkü ekstraksiyonlardan sonra cilt kızarabilir ve tahriş olabilir.

Medikal cilt bakımının son aşamasında, nemlendirici ve/veya güneş kremi sürülür. Nemlendirici uygulamak, içeriden herhangi bir nem kaybını önlemeye yardımcı olur. Güneş kremi uygulanır çünkü cildin üst tabakası nazikçe çıkarılır ve ekstra koruma hayati önem taşır.

Optimal sonuçlar için, bu planı her 4-6 haftada bir sürdürmek önemlidir.

gözenek sıkılaştırmaGözenek Sıkılaştırma için Tedaviler!

Yıllar içinde, büyük gözenekler için çeşitli tedaviler uygulanmıştır ve teknolojideki gelişmeler sayesinde; büyük gözenekler günümüzde kolaylıkla tedavi edilebilmektedir. Büyük gözenekleri tedavi etmek için kullanılabilecek en son teknolojiler aşağıdaki gibidir:

• Oksijen Yüz Bakımı- OXYGENEO
  • Lazer Tedavisi- BABYFACE, REDTOUCH
  • Mikro iğneleme tedavisi-ALTINİĞNE

OXYGENEO:

Oksijenli yüz bakımı, saatler içinde parlayan bir cilde kavuşmanızı sağlar. Tedavi hızlı etkiler sağlar ve hatta kişinin tedaviden hemen sonra makyaj yapmasına izin verir. Oksijenli yüz bakımı güvenilir bir tedavi olarak kabul edilir ve kamera karşısına geçmeden hemen hemen tüm Hollywood ünlüleri tarafından kullanılır.

Lazerle Gözenek Tedavisi:

Thulium lazer ve RedTouch geniş gözeneklerden kurtulmak için kullanılır ve tedavi için en güvenilir ve en hızlı yollar olarak kabul edilir. Lazerler, ölü hücreleri ve büyük gözenekli enfekte hücreleri hassas bir şekilde hedeflemek için kullanılabilir. Lazerler herhangi bir yan etkiye neden olmadan cilde istenen tabaka da nüfuz eder. Cilt yüzeyine ve hemen altına gönderilen lazer ışınları gözenek yapısını bir tür hasarlama ile yeni yapılanmaya teşvik eder ve var olan gözenekleri böylece küçültür.Özellikle lazer tedavisi gözenek küçültmede en etkili tedavidir.

Mikro İğneleme Tedavisi: ALTIN İĞNE

Mikro-İğneleme tedavisi cilt problemlerini tedavi etmek için kullanılan en eski yöntemlerden biridir. Mikro iğneleme, büyük gözenek sorununun üstesinden gelmek için kollajen üretimini ve hücre yenilenmesini başlatmak için cildin geniş gözenekli bölgesinde küçük mikro yaralanmalara neden olarak çalışır. Mikro iğneleme tedavisi, tedavinin etkinliğini artırmak için diğer birkaç tedaviyle birleştirilebilir.

Gözenek Sıkılaştırma için Kullanılan Diğer Yöntemler Nelerdir?

Bugün piyasada cilt temizliği için kolayca ulaşabileceğimiz birçok dermatolojik ve kozmetik ürün bulunmaktadır. Cilt sıkılaştırıcı ürünler gözenek yapısına göre etkili çözümler sunabilmektedir. Yüz yıkama jelleri, sabunlar, tonikler, doğal ürünler, kremler veya besinler gibi gözenekleri sıkılaştırmak için birçok uygulama yapılabilir. Ancak geniş gözenekli ciltlerde ve kesin çözüm gerektiren durumlarda biraz daha agresif lazer tedavisi uygulanmaktadır.

Geniş gözenekleri sıkılaştırmanın en etkili yöntemi lazer sistemleridir. Fraksiyonel lazer teknolojisi ile yapılan uygulamalarda olumlu sonuçlar alınmaktadır. Q switch Nd:YAG lazer sistemi de leke tedavilerinde, cilt yenilemede ve cilt gözeneklerini sıkılaştırmada kullanılan başarılı yöntemlerden biridir.

• Fraksiyonel Lazer ile Gözenek Sıkılaştırma

Gözenek sıkılaştırma, hassas çözüm uygulamalarında fraksiyonel lazer yenileme ve onarma özelliğine sahiptir. Cilt yüzeyinde soyulma ve yepyeni bir cilt sağlar. Önce tıkanmış cilt gözenekleri açılır, ardından açılan gözenekler sıkılaştırılır. Seanslar ayda bir kez uygulanır ve ortalama 2-3 seans başarılı olur.

• Q-Switch Lazer ile Gözenek Sıkılaştırma

Nd:yag lazer sistemi leke tedavilerinde ve gözenek sıkılaştırmada kesin çözüm sunan bir yöntemdir.

Bu cihazda bulunan Spectra Peel özelliği ile cilt gözeneklerine doğrudan etki ederek sıkılaştırma yapılır.

Gözenekli cilde karbon maskesi uygulanır. Maske lazerle çıkarılarak cildin pul pul dökülmesi sağlanır. Karbon bazlı ısı üretim yöntemi ile fotoakustik etki sağlanır.

Bu etki ile tıkanmış gözenekler açılır ve temizlenir.

Kollajen sentezi oluşturulur, yağ dokuları ve üretimi dengelenir.

Geniş gözenekler sıkılaştırılır ve cilt yapısı yeniden yapılandırılır.

Ayrıca aşağıdakiler gibi diğer cilt sorunlarına da yardımcı olur:

• Pigmentasyon
  • Güneş lekeleri
  • Melazma
  • Sivilce izi

Gözenek Sıkılaştırma Tedavilerinin Faydaları

Geniş gözenek tedavisinin birtakım faydaları vardır. Bunlardan bazıları aşağıda verilmiştir:

• Hızlı, kolay ve minimal invaziv tedavilerdir,
  • İyileşme süresi gerektirmez,
  • Neredeyse ağrısız prosedürlerdir.

Gözenek Sıkılaştırma Tedavi Sonuçları

Tedavinin sonuçları birkaç hafta sonra ortaya çıkacaktır. Sonuçlar bir hastadan diğerine değişebilir, ancak uzun bir süre devam eder. Bazen hastalar sonuçları korumak için tekrar tedavilere ihtiyaç duyarlar.

Gözenek Sıkılaştırma Tedavi Fiyatları

Her cildin ihtiyacı olan tedavi veya tedaviler bütünü farklıdır. Daha fazla bilgi için lütfen muayene randevusu talep ediniz. Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +902122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Gözenek Sıkılaştırma fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.