Cildin belirli bölgeleri bazen cildimizin geri kalanına uymayan daha koyu bir pigment üretebilir. Cildinizdeki koyu renk fazla pigmentleri özel olarak hedeflemek için en son beyazlatma teknolojisini kullanıyoruz. Koltuk altlarınız konusunda da kendinizden emin olun!

Koltuk altı beyazlatmanın en etkili yöntemi lazer tedavisidir. Lazer’in ciltteki pigmentasyona etkisi olan Thulium laser yani “Baby face” işlemi kullanılır. Seans sayısı kol altı kararmasının durumuna bağlı olarak muayenede netleşirse de minimum 4 seans uygulama gereklidir…

Isı, koyu renkli pigmentlerin daha küçük parçacıklara bölünmesine neden olur. Bu pigment parçaları daha sonra vücut tarafından doğal olarak atık olarak uzaklaştırılır. Koyu pigmentler cildin yüzeyinden yükselmeye ve pul pul dökülmeye başlar. Tedavi aynı zamanda koyu lekeleri ve izleri azaltabilir. Bu güvenli tedavi non-invazivdir ve birkaç seansta minimum kesinti süresi ve rahatsızlık olmadan gözle görülür sonuçlar görülür.

Ciltteki pigment hücreleri normalden daha hızlı çoğaldığında ciltte koyu alanlar oluşabilir. Bu, tekrarlanan tüy alma işleminin bir sonucu olarak ortaya çıkabilir. Koltuk altlarının düzenli olarak tıraş edilmesi aşırı pigment hücresi üretimine neden olabilir.

Aşağıdaki faktörler de kol altı kararma olasılığını artırabilir:

• İnsülin direnci : Bu rahatsızlığı olan kişilerin çoğu insüline dirençlidir . İnsüline dirençli olmak, vücudun etkilerine karşı daha az duyarlı hale gelmesi anlamına gelir .
  • Obezite : Obez kişilerin koltuk altlarında ve vücutlarının diğer bölgelerinde koyu ten rengi fark etme olasılığı daha yüksektir. Yağ dokusunda hormonların birikmesi ile cilt lekelenmesi artacaktır.
  • Hormonal bozukluklar : Yetersiz tiroid, polikistik yumurtalık sendromu (PCOS) veya diğer hormonal bozuklukları olan kişilerin lekelere ve vücudun bazı bölgelerinde ciltte koyulaşmaya sahip olma olasılığı diğerlerinden daha yüksektir.
  • Genetik : Ciltte koyulaşmalar ve ton farkları aile fertlerinde de vardır, bu da kol altı kararmasına genetik bir neden ile sahip olabileceği anlamına geliyor.
  • İlaç kullanımı : Yüksek doz niasin, doğum kontrol hapları ve kortikosteroidler gibi bazı ilaçlar koltuk altında ton değişikliklerine  neden olabilir.
  • Kanser : Nadir durumlarda, midede, karaciğerde veya başka bir iç organda kanserli bir tümörün büyümesi nedeniyle ortaya çıkabilir .

Lazer ile Kol Altı Beyazlatma Nasıldır?

Koltuk altı beyazlatma lazer tedavisi prosedürü rahattır ve iyi tolere edilir. Cildiniz temizlenir ve göz koruması için koruyucu gözlük takılır. Lazer prosedürü sırasında, karıncalanma hissi yaşayabilirsiniz. Lazer ile koltuk altı beyazlatma az ağrılı bir işlemdir.

Lazer ile koltuk altı beyazlatma Sonuçları Ne Kadar Hızlı Göreceğim?

İyileşme derecesi, derinlik, kullanılan lazer ışın boyu ve cilt tipi gibi faktörlere bağlı olacaktır. Genel olarak, yaklaşık 6 hafta sonra pigmentasyon görünümünde iyileşme görebilirsiniz. Bunun nedeni, parçalanmış pigmentli parçacıkların vücudun bağışıklık sistemi tarafından kademeli olarak emilmesidir.

Koltuk altı beyazlatmada İyileşme Süresi Var mı?

Koltuk altı beyazlatma lazer tedavisi ile ilişkili yaşamınızda önemli bir kesinti yoktur. Bazen ciltte hafif kızarıklık olabilir ve hafif bir karıncalanma hissi yaşayabilirsiniz. Bu, işlemden sonra çoğunlukla dakikalar ve en fazla birkaç saat sürer. İşlemden hemen sonra normal aktivitelere devam etmek ve önerdiğimiz ürünlerimizi kullanmak mümkündür.

Koltuk Altı Beyazlatma fiyat bilgisi alabilir miyim?

Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +90 212 241 46 24 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Koltuk altı beyazlatma  fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.

Koltuk Altı Beyazlatma” İçin 2 Sıkça Sorulan Sorular

1. İpek dedi ki:

Merhaba Koltuk altı beyazlatma ücretini öğrenebilir miyim?

1. quartz dedi ki:

Merhaba, fiyat bilgisi için tarafınıza mail atılmıştır.
      Sevgiler,