Son yıllarda gelişen yeni teknolojik bir uygulama olan İğneli Radyofrekans ile daha genç ve sıkı bir cilt elde edin!

Altın iğnelerden oluşan başlığından dolayı “Altın İğne” olarak da adlandırılan bu uygulamada radyofrekans enerjisi altın iğneler ile derinin alt tabakasına enjekte edilir. İletilen bu madde deri altındaki hasarlı kolajenin onarılmasını sağlayarak yeni kolajen üretimini başlatır. Bu sayede cildin kendini yenileme süreci başlar. Cilt hasarlı dokuları tamir eder, daha parlak ve sıkı bir cilt ortaya çıkarır.

İğneli radyofrekansın nasıl etki eder?

Başlıktaki iğnelerin uzunlukları 0.5 ile 2.0 mm arasında değişmektedir. Mikro-iğneler ile donatılmış olan başlıktaki iğneler radyofrekans akımı ile epidermis tabakasını geçerek dermis tabakasına ulaşır. Verilebilecek en yüksek enerji cilt yüzeyine zarar vermeden doğrudan cilt altına ulaştırılır.

Radyofrekans enerjisinin altın iğneler sayesinde doğrudan dermis tabakası içine aktarılması ile kolajen liflerde parçalanma gerçekleşir; bunun sonucu yeniden organize olan lifler kısa bir süre içinde kasılmayı, toparlanmayı sağlayacak şekle gelirler. Yeni kolajen üretimi başlatılır. Dolayısıyla amaç ciltte hasar yaratarak cildin kendisini yenilemesini sağlamaktır.

İğneli radyofrekans nasıl uygulanmaktadır ve uygulama sonrası süreç nasıldır?

Öncelikle oluşabilecek herhangi bir ağrı ve acıyı minimalize etmek için cilde anestezik krem sürülür. Kişiye özel başlık sisteme takılır ve kişinin cilt problemine uygun dozlar uzman tarafından belirlenir. Uygulama ortalama 30 dakikada tamamlanır. Uygulama sonrası cildiniz de kızarıklık ve kabuklanma oluşabilir. Bu belirtiler son derece normaldir. Seanstan sonra nemlendirici ve güneş koruyucu krem ihmal edilmemelidir.

Fraksiyonel radyofrekans uygulamasının tedavi alanları nelerdir?

• Cilt kırışıklarını tedavi eder
  • Cildi yeniler
  • Cilt kalitesini arttırır
  • Yüz, boyun ve dekolte bölgesindeki sarkmaları en aza indirir
  • Skar izi
  • Cilt lekesi
  • Gebelik çatlakları
  • Kilo alıp verme gibi çeşitli nedenlere bağlı oluşan çatlaklar
  • Kol ve bacaklardaki sarkma
  • Gözeneklerin sıkılaştırılması

İğneli radyofrekans kaç seans uygulanmaktadır?

İğneli Radyofrekans 3-4 haftada bir uygulanır. Toplamda ne kadar seans uygulanacağı kişinin cilt yapısına göre değişiklik göstermektedir.

İğneli radyofrekans hangi bölgelere uygulanmaktadır?

İğneli Radyofrekans tüm yüz, boyun bölgesi ve dekolteye uygulanabilir. Ciltte canlılık, sıkılık, yüz genelinde toparlanma ve cildin kalitesinde düzelme görülür.