ameliyatsız kol germeAmeliyatsız kol germe işlemi adından da anlaşılacağı üzere hiçbir ameliyat teknik gerektirmeyen bir operasyondur. Ameliyatsız kol germe kollarda çeşitli nedenle bağlı olarak oluşan sarkmalar, kalınlaşmalar ve kırışıklıkları yok etmeye yarar. Genellikle kolda meydana gelen bu deformasyonlar kişiyi oldukça rahatsız etmekte ve estetik bir görüntü yaratmamaktadır. Cildimiz zaman ilerledikçe eski elastikiyetini kaybeder.

Bilhassa kadınların oldukça şikayetçi olduğu bu duruma ameliyatsız kol germe tedavisi ile hiçbir cerrahi işleme gerek kalmadan müdahale etmek mümkün. Ameliyatsız kol germe tedavisinin özellikle genç yaşlarda uygulanması ileride ortaya çıkacak muhtemel sorunların da önüne geçecektir.

Yaş artışına bağlı olarak veya aşırı kilo alıp vermeye göre değişerek vücudun birçok yerinde deformasyonlar meydana gelir. Kollar da bu sorunlardan etkilenir. Kalınlaşmalar, sarkmalar ve kırışıklıklar kollarda en çok oluşan sorunlardandır.

Özellikle estetik alanında gelişen tıpla beraber ameliyatsız yeni yöntemler de türemiştir. Ameliyatsız kol germe de bu işlemlerin başında gelmektedir. Bu işlem özellikle başka birkaç işlemle daha kombine edildiğinde daha etkili sonuçlar verdiği gözlemlenmiştir.

Kol Derisi Neden Sarkar?

Yaşlanmaya bağlı olarak derinin eski elastikiyetini kaybetmesi ve deri altında yer alan yağ dokularının gittikçe azalması nedeniyle kollarda sarkmalar meydana gelir. Bunun yanı sıra aşırı kilo alıp verme gibi durumlarda da kol derisi sarkar. Düzenli egzersiz ve doğru beslenme ile vücudun belli ölçüde sıkılaşması sağlanabilir, ancak bunlar da yeterli olmaz. Ameliyatsız kol germe uygulaması ile deri kalıcı olarak toparlanır.

Ameliyatsız Kol Germe Nasıl Yapılır?

Ameliyatsız kol germe uygulamasında anestezi ve sedasyon kullanılır. Uygulama esnasında kolun iç bölgesinden ve arka kısmından sarkmış deri alınır. Aynı zamanda burada bulunan fazlalık yağ dokusu da alınmaktadır. Gereken durumlarda bazı hastalara liposuction (yağ alma) da uygulanır. Uygulama biterken kesilen kısım birleştirilerek, iki tabaka halinde dikilir ve tedavi bölgesi pansuman ile temizlenir.

Eğer hastanın deri kalitesi iyi durumda ise yalnızca liposuction yapılarak fazlalık olan yağ birikintisi alınır. Fakat yalnızca fazla yağ dokusu değil kolda gözle görülür bir sarkıklık var ise kol germe yapılması şart olabilir. Çünkü liposuction yalnızca sarkıklık toparlamaya yetmemektedir.

Hastaların ameliyatsız kol germe işlemi taleplerinden biri işlem sonrası iz kalıp kalmadığıdır. İzler genellikle kolun iç kısmında konumlandığından fazla belli olmamaktadır. Görünen bir yerde değildir. Ancak kolunuzu kaldırdığınızda görülebilir. Belirli bir süre sonra izler silinir ancak genelde var olur.

Karın germe, bacak germe ve meme küçültme işlemleri ameliyatsız kol germe ile birlikte kombine edilebilmektedir. Ameliyatsız kol germe işleminin liposuction ile birlikte yapılması da deri altı yağ dokusunun daha çok incelmesini sağlamaktadır.

Kısaca özetlemek gerekirse ameliyatsız kol germe işlemi koltuk altından başlayarak dirseğe doğru devam eden kesiler şeklinde uygulanan bir operasyondur.

Ameliyatsız Kol Germe İşlemi Öncesi Ne Yapılmalıdır?

Ameliyatsız kol germe işlemi kollarında sarkıklık ve gevşeme görülen çoğu kişinin başvurduğu bir uygulamadır. Ancak her tıbbi ve estetik işlemin öncesinde olduğu gibi ameliyatsız kol germe işleminden önce de dikkat edilmesi gereken birkaç husus vardır. Öncelikle alanında uzman bir doktor tarafından uygulanması gereken bir işlemdir Tercih edilen klinik de büyük önem taşır. İşlem öncesi doktorun hastayı kapsamlı olarak muayene etmesi ve kol yapısını incelemesi gerekmektedir. Buna göre de uygulamanın boyutu tespit edilir.

Ameliyatsız kol germe işlemi daha önce de bahsedildiği gibi cerrahi olan bir uygulamadır. Bu nedenle hastanın genel sağlık durumunun ön planda olması gerekir. Öncelikle hastaya şeker ve kan testi yapılır. Testler sonucunda ise hastanın genel sağlık durumu hakkında kapsamlı bilgi edinilir.

Uygulamadan yaklaşık bir hafta önce ise hastanın kan sulandırıcı ve diğer kullandığı ilaçlardan uzak durması önemlidir. Buna ek olarak eğer sigara ve alkol kullanıyor ise bu tür zararlı alışkanlıklara da ara vermesi gerekir.

Ameliyatsız Kol Germe İşlemi Sonrası Neler Yapılmalıdır?

ameliyatsız kol germeAmeliyatsız kol germe sonrasında hastaların uygun şartlar altında dinlenmesi gerekir. Kişi ne kadar fazla vücudunu dinlendirirse o kadar hızlıca ayağa kalkar. İşlemin uygulandığı ilk gece hasta hastanede dinlendirilir. Bu süre zarfında hasta devamlı takip edilerek ertesi gün taburcu edilir.

Tedavi bölgesinin herhangi bir darbeye veya travmaya maruz kalmaması önemlidir. İyileşme döneminin hızlandırılması için hastanın 10 gün süresince koltuk korsesi takması önerilir. Koltuk korsesi ile birlikte tedavi bölgesi ve o bölgedeki dikişler korunarak iyileşme hızlandırılır.

Ameliyatsız kol germe işlemi sonrasında mutlaka doktor tarafından verilen ilaçlar düzenli olarak kullanılmalıdır. Aynı zamanda kolun herhangi bir enfeksiyona maruz kalmaması için tedavi bölgesine düzenli bir şekilde pansuman yapılması gerekir.

Bir diğer dikkat edilmesi gereken husus ise işlem sonrasında sağlıklı beslenmeye önem verilmelidir. Aynı zamanda ameliyatsız kol germe işlemi bitiminden on gün sonra da yavaş yavaş egzersiz ve spora başlanmalıdır. Bu şekilde kolun desteklenmesi sağlanır.

Ameliyatsız Kol Germe Tedavisi Kimler İçin Uygundur?

Ameliyatsız kol germe tedavisi çok hızlı ve aşırı kilo alıp veren kişilerde veya yaşı gittikçe artan kişilerde ortaya çıkan kol sarkmaları, kırışıklıkları ve gevşemeleri önlemede uygulanır. Daha çok kadınların tercih ettiği bir uygulama olan ameliyatsız kol germe işlemini erkekler de uygular.

Ameliyatsız kol germe uygulaması hem erkekler hem de kadınlar için uygun olan bir operasyondur. Gelişen tıp ve estetik işlemler sayesinde ameliyatsız olarak da operasyonlar geçirmek mümkün. Kol bölgesi de ameliyatsız uygulama yapılan bölgelerden bir tanesidir. Kol germe işlemleri FDA onaylıdır ve oldukça etkili ve olumlu sonuçlar alınır. Ameliyatsız kol germe işlemi için çoğunlukla 35-40 yaşındaki hastalar başvuru yapmaktadır.

Ameliyatsız kol germe uygulaması herhangi bir yan etkisi olmayan bir operasyondur. İz bırakmaz.

Ameliyatsız Kol Germe Tedavisi Fiyatları

Ameliyatsız kol germe işlemi alanında uzman deneyimli doktorlar tarafından uygulanmalıdır. Doktorlar kişi için en uygun tedavi yöntemini belirlerler. Bazı ameliyatsız kol germe tedavileri liposuction veya diğer başka işlemler ile birlikte de uygulanabilmektedir. Bu nedenle fiyatlandırma değişiklik gösterir. Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. +902122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak ameliyatsız kol germe tedavisi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.