Lazerle Saç tedavisi nedir nasıl yapılır en sık sorulardan biridir. Saç dökülmesini durdurmak için farklı yöntemler deniyoruz ama saç dökülmesi durmuyor. Saç dökülmesi için çok fazla harcama yapmadan hızlı ve ümit verici sonuçlar verebilen bir tedavi var. Artık daha fazla insan saç dökülmesini durdurmak ve daha fazla saç uzatmaya başlamak için lazerle saç tedavisini deniyor. Bu devrime katılmak ister misiniz? Bu sayfa, Quartz Clinique’de Lazerle Saç Tedavisinin nasıl çalıştığını açıklamaktadır.

Saç dökülmesiyle mücadele ediyorsanız ve bu sorunu hızlı bir şekilde çözmek istiyorsanız, bu konu tam size göre.

Tıpkı diğer lazer tedavileri gibi, bu tekniğin uygulanması da basittir. Bir profesyonel bu tedavi sırasında kafanın saçlı derisine saç köklerine doğru lazer ışığını uygular. Lazer ışığı kafa derisine nüfuz eder ve kan akışını artırır. Önce saçı tıraş etmeye veya kesmeye gerek yoktur.

Lazer Saç Tedavisi Nasıl Etki Gösterir?

• Saç köklerindeki besin maddelerinin emilimini arttırır.
  • Saçta kan dolaşımını ve metabolizmayı destekler.
  • Saç dökülmesini durdurur ve saçların yeniden uzamasını hızlandırır.
  • Saç derinizin sağlık durumunu daha da iyileştirecektir.
  • Aynı zamanda yağ salgılama sürecini de düzenler.

Lazerle Saç Dökülmesi Tedavisi

Saç derisine giden kan akışını artırarak, FDA, Saç Dökülmesi için Düşük Düzeyli Lazer Saç Terapisi Tedavisini Thulium laser yani Baby Face için onayladı. Bu sayede saç dökülmesi için lazer tedavisi saç büyümesini tetikleyebilir ve anormal saç dökülmesini durdurabilir. Kullananların çoğu saç dökülmelerinin önemli ölçüde azaldığını belirtiyor.

Lazer ile Saç Tedavisi Faydaları

Saç dökülmesini kontrol etmenin bu benzersiz yolu olan lazer ile saç dökülme tedavisi, aşağıdakiler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere birçok faydaya sahiptir:

• Bu tedavi non-invazivdir.
  • Bu teknik ağrıya neden olmaz.
  • Bu seçeneğin önemli bir yan etkisi yoktur.
  • Thulium laser, cerrahi ve invaziv değildir.
  • Bu teknik aynı zamanda saçın gücünü de arttırır.

Lazer ile Saç Tedavisi için Kimler Adaydır?

Lazer ile saç tedavisi hem erkekler hem de kadınlar için etkilidir. Quartz Clinique’de lazerle saç dökülmesi tedavisi için ideal bir aday olabilirsiniz;

• Androgenetik alopesi yani erkek tipi kellik yaşıyorsanız.
  • Genetik saç dökülmesinden mustaripsiniz.
  • Saç ekimi yaptırmak istemiyorsanız.
  • Saç incelmesi probleminiz var ise.
  • Genel olarak iyi fiziksel sağlığa sahipseniz.

LED Tedavisi Nedir?

LED ışık, cilt hücrelerinizi uyarır ve cilt sağlığı için gerekli olan iki temel protein olan kolajen ve elastin üretimini artırır. LED ayrıca cildi parçalayan ve yaşlanmasını sağlayan enzimlerin prevalansını da azaltır. Sonuç, daha az kırışıklık, daha küçük gözenekler ve daha iyi doku ile daha pürüzsüz, daha sıkı ve daha sağlıklı, daha genç bir cilt sayesinde daha sıkı tutunan saç kökleri ve daha güçlü saç telleri…

LED ile Saç Tedavisinin Özellikleri ve Faydaları Nelerdir?

• Yan etki, kesi veya ağrı yok
  • Tüm cilt tipleri için son derece güvenli ve etkilidir
  • Non-invaziv, ablatif olmayan ve termal olmayan bu nedenle cilt yüzeyinde herhangi bir yaralanmaya sebebiyet vermeyen bir cihaz
  • Hızlı ve rahat: 45 dakikadan az sürer
  • Saç derisinin tamamı veya göğüs gibi geniş alanları tedavi eder
  • Sonrası bakıma gerek yoktur
  • Diğer lazer teknikleriyle uyumludur

Kaç seans LED Tedavisine İhtiyacım var?

İstenen sonuçlara ve tedavi edilen bölgeye bağlı olarak çoğu hekim 8 ila 10 seans tedavi önermektedir.

LED Tedavilerini Ne Sıklıkla Yaptırmalıyım?

LED tedavisi termal olmadığından, haftada iki defaya kadar tedavi uygulaması yaptırabilirsiniz.

LED ile Saç Dökülme Tedavileri Can Yakar mı?

Hayır, lazerlerden farklı olarak, nazik dalgalar termal değildir ve hastalar tedavilerle ilişkili herhangi bir rahatsızlık veya ağrı bildirmemektedir.

Saç Dökülmesi İçin Lazer Tedavisinin Yan Etkileri Nelerdir?

Lazer saç tedavisinin saç dökülmesine yönelik yan etkileri çok şiddetli ve kalıcı değildir. Bununla birlikte, geçici yan etkiler arasında kızarıklık, kaşıntı, şişme, kuruluk, pullanma, pigment değişikliği, kabarcıklanma, kabuklanma sayılabilir. Bu yan etkiler genellikle bir süre sonra azalır.

Saç dökülmesine karşı lazer saç terapisinden en iyi sonuçları almak için doktorunuzla ücretsiz bir konsültasyon seansı planlayın. Durumunuzu ve beklentilerinizi ayrıntılı olarak tartışın. Size en uygun yöntemler konusunda rehberlik edecek ve mümkün olan en iyi sonuçları elde etmenize yardımcı olacaklardır.

Lazerle Saç Tedavisi Fiyatları

Lazerle saç tedavisi fiyatı için Sağlık Bakanlığı onaylı merkezlerin internet sitelerinde fiyat belirtmeleri yasal değildir. 02122414624 no’lu telefondan polikliniğimizi arayarak Lazerle Saç Tedavisi fiyatları, LED ışık Tedavisi ve Baby Face lazer saç tedavisi fiyatları hakkında bilgi alabilirsiniz.